۰ نفر
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

ما شکست ناپذیریم

محمدتقی رهبر
ما شکست ناپذیریم

چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی پیوند خورده بود با شکوهی تمام برگزار شد.

جنس ۲۲ بهمن امسال متفاوت از سال های پیشین بود. در حالی که فقط چند روز تا انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده است، دشمنان با تبلیغات و سیاه نمایی ها قصد داشتند تا مردم را از حضور در این راهپیمایی بازدارند اما حضور گسترده مردم بار دیگر انسجام ملی و وحدت طیف های مختلف سیاسی و اقشار مختلف مردم را به رخ دنیا کشید و دهن کجی جانانه ای به آنها کرد.

طبق فرموده مقام معظم رهبری، راهپیمایی ۲۲ بهمن عاملی مهم و تعیین کننده برای شرایط کنونی کشور بود و مردم آگاه و بیدار ما نیز دِین شرعی، اسلامی و ملی خود را به مانند همیشه ادا کردند و حضوری پرشور در مراسم راهپیمایی داشتند.

چهل و یک سال از انقلاب می گذرد،  و در همه این سال ها دشمن با تحمیل کردن جنگ، ترور فرماندهان بزرگ کشور، ایجاد گروهک های تروریستی در منطقه و تحریم اقتصادی و سیاسی درصدد ضربه زدن به کشور بوده است اما به یاری خداوند و تصمیمات خردمندانه‌ رهبر انقلاب، توان نظامی بالای ارتش و سپاه و بیداری و وفاداری مردم ایران به هیچ یک از اهدافش نرسیده است.

در همین یک سال اخیر نیز شاهد توطئه های دیگر آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی بودیم؛ مثلا در ماجرای انفجار تاسیسات نفتی آرامکو  یا منفجر شدن نفتکش ژاپنی، دشمن سعی در مقصر جلوه دادن ما داشت اما جمهوری اسلامی اثبات کرد در این ماجراها، نقش و دخالتی نداشتند و تنها توطئه ای علیه ما درحال شکل گیری بوده است.

راهپیمایی امسال در روز ۲۲ بهمن و چهلمین روز از نبود سردار دلها این درس و پیام را برای دشمنان ما داشت که نقشه های آنان در برابر ملت شریف و بزرگ ایران رنگ باخته و خنثی می‌شود چون هم مردمی وفادار به نظام و انقلاب داریم و ما شکست ناپذیریم.

*عضو جامعه روحانیت مبارز و امام جمعه موقت اصفهان

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =