بهترین هتل های یزد از دید گردشگران خارجی

همگان یزد را به بافت تاریخی، بادگیرهای زیبا و خانه های خشتی اش می شناسند. در سال های اخیر این شهر به مقصدی پرطرفدار برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده؛ افرادی که به شوق کسب آرامش و لذت اقامت در خانه های خشتی پای به این شهر می گذارند.

معمولاً اولین سؤالی که گردشگران قبل از سفر به یزد از ما می پرسند این است که بهترین هتل های یزد کدامند؟!

شهر تاریخی یزد مخصوصاً از زمانی که ثبت جهانی شده، بیش از پیش حضور توریست ها از سراسر جهان را در خود دیده و به گزینه ای انتخابی برای مقصد گردشگری تبدیل شده است. در این مطلب 5 هتل و اقامتگاه برتر یزد که از نگاه گردشگران در سایت  tripadvisorبیشترین امتیاز را آورده اند به همراه نظر یکی از اقامت کنندگان به شما معرفی می کنیم. امیدواریم در سفر به این شهر تاریخی و هنگام انتخاب هتل های یزد، این مطلب به شما کمک کند.

هتل سنتی باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک، هتلی سنتی و ۴ ستاره در بافت تاریخی یزد است که معماری و طراحی آن یادآور عهد قاجار می باشد. ارائه بهترین خدمات و دارا بودن زیبایی های بصری نظیر فواره، درختان سر به فلک کشیده، جوی های آب روان، درهایی زیبا با شیشه‌های رنگین، معماری جذاب و اتاق هایی راحت و آرامش بخش، این هتل سنتی را بسیار پرطرفدار کرده است.

نظر تام از استرالیا:

در تور گردشگری ایران_ترکمنستان_ازبکستان، این بهترین هتلی بود که ما در آن اقامت داشتیم. باغی بسیار بزرگ و دوست داشتنی به همراه آبنما داشت و این در حالی است که در این شهر فقط سالانه 2 اینچ بارندگی می شود! این هتل اتاق های بزرگی دارد. همچنین از غذاهای کافه لذت بردیم؛ پیتزاهای خوبی داشت و تنوع خوبی بود تا از چلو کباب های تور فاصله بگیرید.

هتل سنتی داد یزد

یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره یزد، هتل داد است. هتل داد هتلی سنتی است که در بافت قدیمی شهر و در مجاورت مجموعه امیر چخماق و آتشکده زرتشتیان واقع شده است. هتل داد به خاطر معماری زیبایی که دارد به یکی از زیباترین هتل‌های یزد و حتی ایران تبدیل شده است. امکانات هتل داد در سطح خوبی ارائه می شود و استخر، سونا و جکوزی هم دارد.

نظر دومنیک از ایرلند:

این هتل که در مرکز یزد واقع شده، در ابتدا یک پایانه حمل و نقل بوده که با بازسازی عظیمی به هتل تبدیل شده است. رستوران های زیبایی در بام دایر هستند _یک رستوران سربسته و یک رستوران سر باز_ که این رستوران ها چشم انداز خوبی به شهر در شب دارند. این هتل بسیار پیشنهاد می شود.

اقامتگاه بومگردی شعرباف یزد

اقامتگاه بوم گردی شعرباف یزد، در بافت تاریخی شهر قرار گرفته و در فضای تاریخی و سنتی خود، پذیرای مسافران گرامی است. این اقامتگاه دارای تالارها و حیاط هایی قدیمی و زیبا می باشد که با تخت های چوبی مفروش در گوشه و کنار، چایخانه سنتی، کارگاه شعربافی به همراه یک دستگاه شعربافی با قدمت ۲۰۰ ساله، چیدمان دکور با وسایل و ظروف قدیمی و... حس و حال نوستالژیک و دلنشینی را به انسان هدیه می دهد.

نظر ماریانا از برزیل:

اقامت بی نظیری در شعرباف داشتیم. یکی از بهترین مکان هایی بود که در سفرمان به ایران در آن اقامت داشتیم. اتاق راحت و جادار بود، کارکنان هتل بسیار مهربان بودند و غذا نیز عالی بود. شام آخرین شب اقامتمان را در هتل صرف کردیم و افسوس خوردیم که ای کاش زودتر شام هتل را تست کرده بودیم و بیشتر از غذاهای هتل می خوردیم. این هتل همان جایی است که باید در یزد در آن اقامت داشت.

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد، از جمله هتل های مدرن این شهر می باشد که با معماری بسیار زیبای خود در منطقه صفائیه قرار گرفته است. این هتل با محیطی آرام و خدماتی بی نظیر توانسته هر روزه پذیرای مسافران از اقصی نقاط جهان باشد.

هتل 4 ستاره و مدرن ارگ، به اثر تاریخی و ارزشمند دخمه زرتشتیان نزدیک است و از امکاناتی عالی و خدماتی ویژه نظیر: روم سرویس 24 ساعته، سالن های عروسی، کنفرانس، تولد، اقامت رایگان برای کودکان زیر 5 سال، غرفه ترمه و صنایع دستی، رستوران، کافی شاپ، فضای ورزشی بوت کمپ و... برخوردار است.

نظر دیوید:

قبل از سفر به یزد به شدت مردد بودم که چگونه بهترین هتل یزد را انتخاب کنم. سرانجام بعد از بررسی چندین هتل، تصمیم خودم را گرفتم و هتل ارگ را به چند دلیل انتخاب کردم:

1. هتلی جدید با امکاناتی خوب که روم سرویسی عالی دارد

2. ویوی خوبی دارد (اطراف آن کوه است)

3. اتاق های خوب و مرتب

4. کارکنان حرفه ای

اگرچه این هتل مقداری از مرکز شهر دور است اما دخمه، یکی از جذابترین جاذبه های شهر در کنار آن است.

هتل سنتی لاله یزد

هتل لاله یزد (خانه تاریخی گلشن)، یکی از پرطرفدارترین هتل های سنتی یزد است که با قدمتی طولانی و ارائه خدماتی عالی، به یکی از هتل های معروف یزد تبدیل شده و از این رو همواره پذیرای مهمانان شهر یزد می باشد.

نظر جاسکار از سوئد:

هتلی جذاب است و برای افرادی که به دنبال محیط زیبا و سنتی ایرانی هستند مناسب است. خدمات هتل رضایت بخش و قیمت نیز منطقی بود. هتل لاله هتلی است که من مطمئناً دوباره از آن بازدید خواهم کرد.

برای رزرو هتل های یزد می توانید به سایت gotoyazd.com مراجعه کرده؛ هتل های مختلف یزد را از نظر امکانات و قیمت بررسی کنید و با کمک پشتیبان های آنلاین، بهترین گزینه را برای اقامت در یزد انتخاب نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351854