رانندگان سرویس مدارس برای دریافت سهمیه سوخت اختصاصی چه کنند؟

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری گفت: رانندگان سرویس مدارس جهت برخورداری از سهمیه تخصیصی سوخت، می‌بایست برای نصب نرم افزار محاسبه پیمایش سوخت هرچه سریعتر اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری درباره ضرورت نصب نرم‌افزار پیمایش سوخت توسط سرویس مدارس اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، مقرر شد تخصیص سهمیه سوخت رانندگان سرویس مدارس صرفاً بر مبنای پیمایش آن‌ها در قالب اعتبار نقدی به حساب مالکان این خودروها انجام گیرد.

وی افزود: این دسته از رانندگان جهت برخورداری از سمهیه تخصیصی سوخت، می‌بایست برای نصب نرم افزار محاسبه پیمایش سوخت هرچه سریعتر اقدام کنند.

ضامنی ادامه داد: میزان پیمایش ماهانه هر راننده بر اساس گزارش ارسالی از این نرم افزار در هر ماه محاسبه می‌شود و مبنای اختصاص اعتبار مربوط به سهمیه سوخت است و رانندگان موظف هستند در تلفن همراه خود نصب کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری گفت: مرجع شناسایی و فعالیت در این حوزه، نرم افزار موبایلی است و نصب نکردن این نرم افزار و ارائه نشدن گزارش پیمایش صورت گرفته از این طریق سبب حذف سهمیه سوخت خواهد شد.

نرم افزار پیمایش سوخت در سرویس مدارس، تعیین‌کننده میزان سهمیه راننده است

وی افزود: رانندگان سرویس مدارس باید با شروع هر سرویس، شروع سفر و پایان هر سرویس گزینه پایان سرویس را از طریق برنامه ثبت نمایند (این موضوع شامل سرویس‌های رفت و برگشت و سرویس دوم و سوم نیز می‌شود). مجموع سرویس‌های انجام شده و مسافت‌هایی که توسط راننده در مدت زمان فعالیت طی می‌شود، تعیین کننده میزان سهمیه سوخت مورد نیاز راننده خواهد بود.
ضامنی یاد آور شد: نرم افزار صرفاً برای سنجش پیمایش این گروه از ناوگان جهت تعیین سهمیه سوخت است و کاربردی برای دانش آموزان ندارند، در خصوص نرم افزار مربوط به دانش آموزان، موضوع در کار گروه مشترکی با آموزش و پرورش در حال بررسی است که پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

223228

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =