۴ نفر
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
خرید پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی چیست؟ آیا برای انجام تراکنش های اینترنتی خود به دنبال راهی مطمئن و ساده هستید؟ آیا از دشواری های موجود در زمینه تجارت ارزهای دیجیتال خسته شده اید؟ خرید وب مانی را تا کنون تجربه کرده اید؟ اینجا ما شما را با دو شرکت از بهترین ها آشنا می کنیم که برای تمام نیازهای شما چاره ساز خواهند بود.

خرید پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی (Perfect Money) با علامت اختصاری PM شرکتی پیشرفته در زمینه خرید و فروش در اینترنت است که در سال 2007 در پاناما به ثبت رسید. هدف پرفکت مانی این است که معاملات اینترنتی را به سطح ایده آل برساند و منابع مختلفی در سراسر جهان از آن پشتیبانی می کنند. شما با خرید پرفکت مانی می توانید پرداخت های فوری و انتقال پول خود را در بستر اینترنت به راحتی و با اطمینان انجام دهید.

اگر شما از پرفکت مانی استفاده کنید، می‌توانید دارایی یا پول خود را به ساده‌ترین روش و در سریع‌ترین زمان ممکن و با نرخ تبدیل منطقی، به دیگر واحدهای پول(دلار، یورو و ...) یا ارز دیجیتال و حتی طلا تبدیل کنید. حتی می توانید سود پولتان را هم دریافت کنید.

با خرید پرفکت مانی شما می توانید دارایی خود را به صورت یک یا چند شکل از این واحدها نگهداری کنید:
•     دلار آمریکا (USD) بر حسب واحد پرفکت مانی
•     یورو (EUR) بر حسب واحد پرفکت مانی
•     طلا بر حسب واحد پرفکت مانی معادل طلا بر حسب اونس
•     بیت کوین

خرید پرفکت مانی

روش های سپرده گذاری با خرید پرفکت مانی

ارزهایی که توسط پرفکت مانی پشتیبانی می شوند؛ دلار، یورو، طلا و بیت کوین هستند. شما نمی توانید به بانک بروید و وجه مورد نظرتان را مستقیم به حساب پرفکت مانی واریز کنید. بنابراین بعد از خرید پرفکت مانی شما می توانید با یکی از روش های زیر، وجه مربوطه را به حساب پرفکت مانی خودتان یا شخصی دیگر انتقال دهید.

1- انتقال وجه به صورت مستقیم به شماره حساب فرد مورد نظر با پرداخت کارمزد.

2- انتقال وجه از طریق ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین که بدون کارمزد و ساده است.

3- انتقال وجه از طریق صرافی های همکار.

4-  انتقال وجه از طریق خرید ووچر پرفکت مانی بدون هیچ کارمزدی

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی

با خرید ووچر پرفکت مانی، یک کارت به شما داده می شود و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ کارمزدی، جابجایی پول را با اطمینان بیشتر انجام دهید. 

مزیت قابل توجه خرید ووچر پرفکت مانی این است که شما حساب پرفکت مانی داشته باشید یا نداشته باشید، در هر صورت می توانید با کمترین احراز هویت برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام نمایید. مزایای دیگر خرید ووچرپرفکت مانی عبارتند از:

  • امکان انتقال وجه به دیگران با ارائه کد فعال سازی ووچر پرفکت مانی حتی اگر گیرنده وجه حساب پرفکت مانی نداشته باشد.
  • امکان پرداخت هزینه کالا و خدمات در صورت عدم دسترسی به حساب پرفکت مانی
  • امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد یا سایر ارزهای دیجیتال از طریق صرافی ها و عدم نیاز به حمل وجه نقد در مسافرت
  • امنیت بالای تراکنش ها به دلیل عدم نیاز به ارائه اطلاعات حساب پرفکت مانی به درگاه های پرداخت برای پرداخت هزینه کالا و خدمات

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید وب مانی چیست

یک سیستم پرداخت اینترنتی دیگر، وب مانی است که در سال 1998 برای دلار آمریکا تاسیس شد. با خرید وب مانی شما می توانید در کمترین زمان ممکن تراکنش های مالی را بدون نیاز به حساب بانکی و یا کارت اعتباری انجام دهید. خرید وب مانی به شما کمک می کند تا به راحتی پول بفرستید، بگیرید، خرید کنید یا هر کار دیگری که به پرداخت الکترونیکی پول ربط دارد، انجام دهید. 

اگر نگران امنیت خرید وب مانی و انتقال پول از این طریق هستید، باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست و تراکنش های وب مانی دارای امنیت بالا، غیر قابل شناسایی و غیر قابل بازگشت هستند. مبالغ واحدهای وب مانی در شبکه جهانی ذخیره می شود و همین ضمانت و پشتوانه خرید وب مانی است.

با خرید وب مانی شما به 40 میلیون کاربر دیگر می پیوندید و می توانید از خدمات وب مانی در سراسر جهان استفاده کنید. البته خدمات و کارآیی این سامانه و پول الکترونیکی روز به روز بیشتر می شود. 
وب مانی به مراتب بیشتر و بهتر از بسیاری از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی دیگر در جهان تکامل یافته است و به همین دلیل می تواند انعطاف پذیری بسیار بالایی برای خدمات رسانی به مشتریان خود داشته باشد.

صرافی آنلاین معتبر خرید وب مانی و خرید پرفکت مانی

اگر دربرنامه خود خرید پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی یا خرید وب مانی را دارید،  کافی است در یک سایت رسمی و معتبر یا همان صرافی آنلاین، حساب باز کنید. دیجی دلار از صرافی های خوش نام و معتبر سال های اخیر ارائه دهنده خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال ( پرفکت مانی ، وب مانی ، ووچرپرفکت مانی و ... ) به صورت آنلاین است. کارشناسان مختلف و مجرب دیجی دلار در تلاش برای جلوگیری از مشکلات قیمت و موجودی از آخرین فناوری های روز دنیا استفاده کرده اند تا بدون کوچکترین خللی در کنار شما باشند.

کافی است در سایت ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. در صرافی آنلاین دیجی دلار بدون نیاز به استفاده از سیستم های بانکی داخلی می توانید به صورت خودکار اقدام به مبادله پول های الکترونیک و ارزهای دیجیتال خود با کمترین میزان کارمزد نمائید. هدف ما در این مجموعه بستر سازی درآمد ارزی برای شما عزیزان است.

دیجی دلار

بعد از ثبت نام تیمی متشکل از کارشناسان متخصص درزمینه اجرای پروژه های خرید پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی، خرید وب مانی ۲۴ ساعته در کنار شما خواهند بود. در دیجی دلار می توانید بدون نگرانی و در سریع ترین زمان ممکن حساب پرفکت مانی یا وب مانی خود را در هر ساعت شبانه روز به صورت خودکار شارژ کنید یا درآمد خود را از حساب پرفکت مانی یا وب مانی به ریال تبدیل کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =