تورهای بدون واسطه و تخصصی سفرنامه ویژه تعطیلات نوروز  99

نوروز امسال را با یک تجربه بی نظیر و حرفه ای شروع کنید و با سفرنامه هم سفر شوید شما میتوانید در تعطیلات نوروز 99 به کشورهای زیر سفرکنید و یک خاطه بی نظیر را رغم بزنید

مقاصد نوروزی سفر نامه

  •  آفریقای جنوبی
  •  استرالیا
  •  برزیل
  •  آرژانتین
  •  مکزیک
  •  کوبا
  •  کره جنوبی
  •  ژاپن

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تورهای نوروزی با شماره  44634001 021 تماس بگیرید.

در ادامه با برخی از مراکز خرید مقاصد نوروز 99 سفرنامه آشنا خواهیم شد.

مراکز خرید برزیل

مغازه های برزیل از 9:00 صبح تا 6:30 بعد از ظهر در روزهای هفته و از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر شنبه ها کار می کنند. برخی از فروشگاه های بزرگ ممکن است تا ساعت 10 شب باز باشند. برخی از سوپر مارکت ها 24 ساعته باز هستند.

به عنوان یک سوغاتی جذاب در سفر و تور نوروزی برزیل ، بسیاری از گردشگران نوشیدنی به رنگ سبز Caipirinha یا Cachaça را به خانه می آورند ، روح برزیلی که از آب میوه نیشکر تخمیر شده تهیه شده است. یک سوغات سنتی از کشور دور ، قهوه آن است که در سراسر جهان مشهور شد. برای آسیاب بیشتر توصیه می شود دانه های قهوه را خریداری کنید. در برزیل معادن زیادی وجود دارد که سنگهای قیمتی از آن استخراج می شود. جواهرات با کیفیت مناسب و با قیمت پایین تر از سایر کشورهای جهان قابل خریداری است. فوتبال در برزیل به وضعیت دین ملی مطرح می شود. جای تعجب نیست که در اینجا می توانید تعداد زیادی لباس ورزشی و لوازم جانبی مرتبط با این ورزش را پیدا کنید. بعضی از فروشگاه ها توپ های نویسنده خود را که توسط بازیکنان مورد علاقه خود نوشته شده است به بازدید کنندگان تور های گردشگری خود ارائه می دهند.

خرید لباس محلی قومی کاملاً اصلی خواهد بود. آن را در محله ریو دوژانیرو ایپانما جستجو کنید که یک نمایشگاه هفته ای یک بار یکشنبه ها برگزار می شود. در اینجا می توانید لباس توری ، لباس شنا ، آلات موسیقی ملی ، جواهرات ، انواع سوغات کوچک و البته کفش های دستباف را با قیمت مناسب خریداری کنید. کفش های محلی سزاوار ذکر ویژه هستند. برزیل از مدتها قبل به بهترین مکان برای خرید کفش های تابستانی روی کره زمین تبدیل شده است. کیفیت عالی کفش نسبت به مدل ارائه شده توسط مارک های معروف ایتالیایی و سایر جهانی ها کمی پایین است. گردشگران باید به دمپایی تابستانی ، کفش تابستانی سبک ورزشی و البته کفش تابستانی خانمها توجه کنند.

دو فصل فروش در برزیل وجود دارد. اولین مورد در فوریه آغاز می شود و معمولاً حدود یک ماه طول می کشد. به کارناوال زمان بندی شده است. در این دوره گردشگران باید مراقب باشند. اگر فروش وسوسه انگیز به 100٪ و بیشتر برسد (و گاهی اوقات این اتفاق می افتد) ، کالاها را مصنوعی باد می کنند و قیمت ها را به ارزش های اصلی باز می گردانند که برای خودشان سودآور باشد. فصل دوم در پایان زمستان برزیل سقوط می کند. معمولاً اوت و سپتامبر است. کشور در این دوره گردشگری چندانی نداشته و برخی از مغازه ها برای جذب مشتری قیمت ها را کاهش می دهند.

مراکز خرید آفریقای جنوبی

بهترین مراکز خرید در تور نوروزی آفریقای جنوبی کدامند؟؛ این سوالی است که در این محتوا و در این بخش به پاسخ آن خواهیم پرداخت.

خیابان 44 Stanley

 خیابان 44 Stanley یکی از مراکز خرید در آفریقای جنوبی بوده که برای مگامال های ژوهانسبورگ یک انتخاب عالی به حساب می آید. این مرکز خرید دارای بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها و ساختمان های صنعتی که بازسازی شده اند می باشد؛ بسیاری از آنها به بوتیک،  گالری های هنری تابلو فرش،کافی شاپ ها، استودیو های ضبط و استودیو های متفاوت تبدیل و طراحی شده اند و در کنار تمام این ها فضای سبز بسیار زیبایی نیز قرار گرفته و همین باعث شده تا این فروشگاه جزو بهترین ها در مرکز شهر تبدیل شود.

مرکز خرید رزبانک

این مرکز فروش بسیار زیبا را به عنوان یک ترکیب بسیار زیبا و جذاب از دوران شکوه اروپا و زیبایی های آفریقا می دانند. مکان این مرکز نیز باعث شده تا رزبانک به عنوان بهترین مراکز خرید در آفریقای جنوبی به حساب بیاید. چرا که در بهترین نقطه جغرافیایی از شهر قرار داشته و به راحتی از طریق تمامی وسایل نقلیه قابل دسترسی است.

مراکز خرید ژاپن

اگر در نوروز  99 در تورهای کره جنوبی و ژاپن سفرنامه حضور داشتید می توانید از مراکز خرید فوق العاده ژاچن و کره خرید کنید تعدادی از این مراکز خرید در لیست زیر آورده شده

آکیهابارا

 به طور مداوم با گردشگران از سراسر جهان مبهوت است. Akihabara یک مکه فرهنگ پاپ است که نماینده انیمه ها و مانگا ها است و به دلیل تمرکز فروشگاه های متخصص در الکترونیک ژاپنی به عنوان یک مکان گشت و گذار گردشگری محبوب است.

VenusFort  توکیو

 VenusFort یک مرکز خرید با هوای یک پارک موضوعی ، یک مرکز ترکیبی است که می تواند همه خانواده از آن لذت ببرند. با وجود بسیاری از مغازه های بدون وظیفه ، حتی گردشگران خارجی می توانند از خرید زیادی در اینجا لذت ببرند.

اومدا (اوزاکا)

Umeda مکان مناسبی برای خرید ، فروشگاه های بزرگ ، مراکز خرید و فروشگاه های لوازم خانگی است. می توانید در اطراف منطقه قدم بزنید تا بتوانید از خرید راحت لذت ببرید.

رسانه های پریمیوم امی (Ibaraki)

در نزدیکی فرودگاه ناریتا ، یک مرکز خروجی برجسته در منطقه کانتو شمالی است که دارای مناطق گردشگری فراوانی نیز است

در اکوماچی-دوری (کاماکورا)

کماچی دوری یک خیابان پر طرفدار است که همه را از ساکنان محلی گرفته تا گردشگران را به خود جلب می کند. با گذشتن از نقطه عطف دروازه قرمز torii ، خیابان پر از مغازه ها و کافه های جذاب را پیدا خواهید کرد. در انتخاب سوغات بسیاری از محصولات معروف محلی هیچ مشکلی نخواهید داشت.ین منطقه است. محصولات با کیفیت بالا وجود دارد که بسیاری از آنها به مارک های آمریکایی محور هستند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =