۰ نفر
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
بهترین شهرهای اروپایی برای جشن کریسمس

یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید تور اروپا و سفر به کشورهای اروپایی جشن کریسمس و مراسم سال نو میلادی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم برای خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی تعدادی از بهترین شهرهای اروپایی برای برپایی جشن کریسمس را مورد بررسی قرار دهیم.

 اگر قصد دارید تعطیلاتی پر از جشن و شادی را تجربه کنید و به تور اروپا نیز علاقه‌مند هستید ما خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با آشنا شدن با لیستی از بهترین شهرها برای گذراندن تعطیلات کریسمس، سفری جذاب و بیاد ماندنی را برای خود و همراهانتان به یادگار بگذارید.

کپنهاگ دانمارک

یکی از بهترین شهرها در اروپا برای گذراندن تعطیلات کریسمس کپنهاگ می‌باشد. سالانه مسافران زیادی با خرید بلیط خارجی و یا بلیط داخلی از دیدن این شهر که در طول کریسمس با چراغ‌های رنگی روشن می‌شود لذت می‌برند. یکی از جاذبه‌های تور اروپا در این فصل درخت‌های کریسمس کپنهاگ می‌باشد که در بخش‌های مختلف شهر به چشم خورده و منظره‌ای فراموش نشدنی را برای هر بیننده‌ای خلق می‌کند.

 حال و هوای خاص این شهر باعث شده تا به مکانی رویای برای استقبال از توریست‌ها و مکان دنجی برای برگزاری جشن سال نو تبدیل گردد.

دوبلین ایرلند

یکی دیگر از شهرهای مناسب اروپایی برای گذراندن تعطیلات کریسمس شهر دوبلین می‌باشد. این شهر به عنوان پایتخت ایرلند توانسته روح کریسمس را در هوا، خیابان‌ها، ساختمان‌ها و جاهای مختلف شهر جاری کند و گردشگران تور اروپا را از نقاط مختلف جهان به سمت خود بکشاند و خاطرات زیبایی را برای آن‌ها خلق کند.

 با فرا رسیدن کریسمس، شور و نشاط تمامی شهر دوبلین و سالن‌های اسکیت روی یخ را فرا می‌گیرد و خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی اروپا را به شوق می‌آورد. از کلیسای جامع سنت پاتریک سرود شب عید و میلاد مسیح به گوش می‌رسد و باعث ایجاد حال و هوایی خاص در فضا می‌شود. تمامی این‌ها کریسمس را به یک سعادت بزرگ در دوبلین تبدیل کرده است.

سالزبورگ اتریش

شهر بعدی که می‌توان تعطیلات کریسمس خاطره‌انگیزی را در آنجا سپری کرد، سالزبورگ است. گردشگران تور اروپا می‌توانند بهترین‌های اتریش را سالزبورگ ببینند. معماری سبک باروک، صحنه‌های موسیقی، مناظر دیدنی کوهپایه‌ها و دامنه‌های کوه آلپ همه و همه باعث محبوبیت بلیط خارجی و بلیط داخلی این شهر در میان گردشگران شده است.

 نشاطی که با فرا رسیدن کریسمس اتریش را فرا می‌گیرد مطمئنا شگفت‌انگیز خواهد بود و می‌توان آن را به عنوان یکی از جاذبه‌های این کشور نام برد. بنابراین سالزبورگ انتخابی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات کریسمس در اروپا و داشتن سفری رویایی محسوب می‌شود.

ادینبورگ اسکاتلند

پایتخت اسکاتلند یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای تجربه بهترین کریسمس در جهان می‌باشد. فرهنگ جهانی و جغرافیای ادینبورگ، این شهر را به جایی متفاوت برای تعطیلات کریسمس تبدیل کرده است. ادینبورگ با یک موقعیت عالی جغرافیایی توانسته نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

 این شهر که بر فراز مجموعه‌ای از کوه‌های آتشفشانی خاموش و صخره‌های سنگی قرار گرفته است مکان مناسبی برای خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی اسکاتلند به حساب می‌آید.

لاپ لند فنلاند

در نهایت لاپ لند که در فنلاند واقع شده است از دیگر گزینه‌های مناسب برای گذراندن تعطیلات کریسمس  محسوب می‌شود. لاپ لند که زادگاه بابانوئل و پدر کریسمس است حتما باید در لیست یکی از بهترین مکان‌ها برای تعطیلات کریسمس قرار گیرد. از جاذبه‌های این شهر می‌توان به دهکده بابانوئل و پارک بابانوئل اشاره کرد.

 اگر قصد سفر به لاپ لند را دارید بازدید از این مکان‌های دیدنی را فراموش نکنید. بدون شک جادوی کریسمس در این شهر به واقعیت تبدیل خواهد شد و شما سفری خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی را در کنار خانواده تجربه خواهید کرد.

له کاتاکومب و شانزه لیزه پاریس فرانسه

پاریس از شهرهای بزرگ و دیدنی فرانسه می‎باشد که برای دیدن آن سالانه هزاران نفر با قیمت تور فرانسه راهی این منطقه از جهان خواهند شد و از مناطق گردشگری موجود در آن دیدن بعمل خواهند آورد. با توجه به آماری که در رابطه با جمعیت این شهر در سال 2013 منتشر شده است این شهر دارای 2164994 نفر جمعیت می‎باشد.

در صورتیکه با بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده باشید نقش این شهر را در اقتصاد کشور فرانسه کاملا از نزدیک لمس خواهید کرد. شهر  پاریس از نظر اقتصادی اولین شهر در اروپا می‎باشد و در همین زمینه در جهان مقام پنجم را به خود اختصاص داده است.

 این شهر بدلیل داشتن جاذبه‎های گردشگری فراوان باعث رونق صنعت توریسم نیز در این کشور شده است و همه ساله افراد زیادی برای دیدن جاذبه‎های گردشگری موجود در آن با پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنند.

اگر با تهیه تور فرانسه و با استفاده از بلیط هواپیما به این شهر سفر کردید برای دیدن جاذبه‎های گردشگری موجود در آن می‎توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و مطمئن باشید که در صورت استفاده از آنها رضایت کامل را خواهید داشت.

 زیرا این شهر دارای کارآمدترین و کاملترین سرویس حمل و نقل عمومی می‎باشد که در زمره بهترین‎ها در جهان قرار دارد.

در این شهر زیبا آثار گردشگری بسیاری وجود دارد که برای دیدن آنها همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان با تور فرانسه و انجام پرواز خارجی به دیدن این شهر می‎روند. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه‎های گردشگری خواهیم پرداخت.

له کاتاکومب

با اینکه شهر  پاریس به شهر نور شهرت پیدا کرده است اما در آن بخش‎هایی وجود دارد که بسیار تاریک است و یاد آور بخش‎های خونین تاریخ فرانسه می‎باشد. له کاتاک.مب یکی از این مناطق تاریکی است در این شهر وجود دارد و امروزه به یک جاذبه گردشگری در این شهر تبدیل شده است که افراد زیادی در سفر خود به پاریس از طریق قیمت تور فرانسه و با استفاده از بلیط هواپیما از این جاذبه گردشگری نیز دیدن می‎کنند.

برای اینکه بتوانید از این اثر گردشگری دیدن کنید باید حدود یک مایل به زیر خیابان‎های پاریس بروید. زمانیکه برای دیدن این اثر تاریخی با پرواز خارجی به پاریس سفر کردید در این منطقه اجساد به جای مانده از پاریسی‎هایی را خواهید دید که بعد از بسته شدن قبرستان به این منطقه منتقل شده‎اند.

 اگر به دنبال هیجان هستید و با قیمت تور فرانسه به پاریس سفر کردید حتما از این جاذبه گردشگری دیدن کنید. در این مکان اسکلت‎ها به صورتی هنری برروی هم چیده شده‎اند و در بین آنها اجساد افرادی که در انقلاب فرانسه کشته شده‎اند نیز یافت می‎شود.

 منحصر بفرد بودن این مکان باعث شده افراد زیادی با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کنند تا این اثر تاریخی را از نزدیک مشاهده کنند.

شانزه لیزه

این بلوار که از مشهورترین بلوارهای فرانسه به حساب می‎آید به عنوان زیباترین خیابان جهان شهرت پیدا کرده است و گردشگران بسیاری برای دیدن آن با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر خواهند کرد. این بلوار که توسط آن طاق پیروزی به کاخ کنکورد متصل می‎شود کمی بیشتر از یک مایل طول دارد.

جالب توجه است که زندگی در پاریس حول شانزه لیزه در حال جریان است. در این خیابان می‎توانید رستوران‎ها، کافه‎ها و مراکز خریدی شیک و با کلاس را مشاهده کنید و علاوه‎بر اینها در این منطقه از پاریس کلاب‎های شبانه‎ای وجود دارند که تا شب هنگام خدمات خود را ارئه می‎دهند. این خیابان محل اصلی برگزاری رژه ارتش می‎باشد که در روز باستیل و جشن پایانی تورهای فرمول یک انجام می‎شوند.

زندگی در کانادا بهتر است یا آمریکا                                 

پرسشی که ذهن بسیاری از خریداران بلیط هواپیما خارجی را به خود مشغول کرده است این است که زندگی در کانادا بهتر است یا آمریکا. در واقع این پرسش به عنوان قدیمی‌ترین بحث در بین این دو ملت وجود داشته و انتخاب را برای خریداران بلیط هواپیما کانادا و بلیط هواپیما آمریکا دشوار ساخته است.

 از نظر هر دو کشور کانادا و آمریکا، کشور خودشان مناسب‌ترین مکان برای زندگی است و این دیدگاه را سالیان طولانی حفظ کرده‌اند. برای خریداران بلیط هواپیما خارجی باید بگوییم که هیچ کشوری در حالت کلی درباره تمامی حقوقی که سایر کشورها به مهاجران پیشنهاد می‌دهند خبر ندارد.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم و به مقایسه زندگی در این دو کشور بپردازیم، در نتیجه بهتر است قبل از هر گونه اقدامی برای خرید بلیط هواپیما آمریکا و یا بلیط هواپیما کانادا این مقاله را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید با توجه به شرایط زندگی خود و علایقی که دارید بهترین کشور را برای ادامه زندگی انتخاب کنید.

تولد نوزاد

همانطور که می‌دانید مادر شدن یکی از بهترین هدیه‌های خداوند است. مادر در گذراندن وقت با کودکان و بزرگ شدن آن‌ها نقشی اساسی دارد. در ادامه به مقایسه مزایای تولد نوزاد در کشور کانادا و آمریکا و چگونگی حمایت آن‌ها از تازه مادرها خواهیم پرداخت.

مزایای تولد نوزاد در کانادا

اگر قصد دارید پس از خرید بلیط هواپیما کانادا فرزند خود را در این کشور به دنیا بیاورید باید بدانید که کانادا به تازه مادرها اجازه مرخصی می‌دهد و بسیاری از کارمندها می‌توانند از فوایدی که برای تازه مادرها و والدین در نظر گرفته شده است بهره‌مند شوند. بین ۷۱ تا ۵۲ هفته زمان برای والدین در نظر گرفته شده است.

 در این مدت یکی از والدین می‌تواند برای حدود ۱۵ هفته درخواست بیمه داشته باشد. بطور کلی از کل هفته‌ها بیمه‌ها ۵۵ درصد می‌باشند ولی حداکثر واریزی در هفته ۴۸۵ دلار است. علاوه بر این والدین در صورت تمایل می‌توانند وقتی را میان خود تقسیم کنند که موضوع قابل توجهی برای خریداران بلیط هواپیما خارجی محسوب می‌شود.

گرفتن تصمیم نهایی برای زندگی در آمریکا یا کانادا

همانطور که خریداران بلیط هواپیما کانادا و اقدام به تهیه ویزای توریستی کانادا تا کنون متوجه شده‌اند در این کشور امکانات اجتماعی بهتری نظیر سلامت و مرخصی زایمان را می‌توان دریافت کرد. هر دو کشور دارای درآمد سالیانه یکسانی هستند اما هزینه‌های زندگی در آمریکا کمتر از کانادا است، در حالیکه کانادا هزینه کمتری را برای امکانات زندگی می‌خواهد.

آمریکایی‌های برای مخارج روزانه خود، خوراک و مسکن هزینه کمتری را می‌پردازند. در پایان انتخاب بهترین کشور برای زندگی کاملا به شما و شرایط زندگیتان بستگی دارد. اگر شما سالم زندگی می‌کنید و دارای فعالیت کافی در زندگی هستید و برنامه‌ای برای بچه‌دار شدن ندارید آمریکا بهترین انتخاب برای شماست، اما اگر قصد دارید بچه‌های زیادی داشته باشید و برای مدرسه آن‌ها نیاز به کمک دارید کانادا مکان مناسب‌تری برای شما است.

 شما باید با توجه به چیزی که می‌خواهید بلیط هواپیما خارجی را انتخاب کنید و این انتخاب باید بر اساس ارزش‌های شما صورت گیرد و بطور کامل وابسته به زندگی حال و آینده شما می‌باشد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =