۵ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کدام معابر تهران تغییر نام پیدا کردند؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: اعضای شورای شهر تهران سی و هفتمین صورت جلسه کمیسیون نامگذاری معابر پایتخت را به تصویب رساندند.

 بررسی سی و هفتمین جلسه رسمی کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی پایتخت از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در دستور کار یکصد و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه بیست و هفتمن بهمن ماه برگزار شد، قرار گرفت.

بر این اساس کوچه بینام حد فاصل خیابان شهید پورابتهاج (روبه‌روی خیابان شهید افتخاری) در محدوده دارآباد واقع در منطقه ۱ تهران به خیابان "ورزشگاه" نامگذاری شد.

خیابان نوزدهم حد فاصل خیابان جلال آل احمد تا بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری در محدوده کوی نصر واقع در منطقه ۲ تهران به خیابان "شهید سعید پورباقرانی" تغییر نام داد.

کوچه درایت حد فاصل کوچه بوستان دهم تا کوچه شهید تهرانی در محدوده خیابان استخر واقع در منطقه ۴ تهران به نام "شهید نوید سفری" تغییر نام داد.

خیابان چوبینه حد فاصل خیابان شهید حسن‌پور تا خیابان شهید حسنی‌کیا در محدوده جماران واقع در منطقه ۱ تهران به خیابان "آیت‌الله محمدرضا توسلی" تغییر نام پیدا کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    18 0
    کاش خودتون تو یکی از این معابر که 40-50 ساله به این نامها شناخته میشن زندگی میکردین تا بفهمین تغییر نام چقدر مشکل ایجاد میکنه برای مردم اون محله
  • BE ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
    0 0
    باید به اعضاء این دوره شورا تبریک بگوییم که از عهده تغییر نام معابر به خوبی برآمده اند و به حق نام این دوره شورای شهر را باید (شورای تغییر) نام بگذاریم. این وظیفه خطیر را به قدری با صلابت و نشاط انجام دادند که دیگر به سایر وظایفشان در مورد سایر مشکلات شهر همانند حمل و نقل، آلودگی هوا، ترافیک شهری، آبهای سطحی و ..... نرسیدند. دست مریزاد آفرین یادمون باشه بازهم هم بهشون رای بدیم
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    شورای تغییر نام تهران
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    0 0
    تنها کار شورای شهر تهران ؛ فقط تغییر نام معابر بوده و بس ! خسته نباشید........