۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
معرفی سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما

بسیاری از ما با سایت های داخلی فروش بلیط هواپیما آشنا هستیم. اما نسبت به سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما آگاهی لازم را نداریم. اگر آگاه نیستید با کدام وب سایت باید بلیط هواپیما خود را رزرو کنید تا بهترین پیشنهاد را داشته باشید؟ در این مطلب با ما همراه باشید. شما در این باره تنها نیستید! ما به شما گزینه های بسیاری را از بین سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما معرفی خواهیم کرد.

ابتدا واقعیتی را باید بپذیرید که هیچ کدام از سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما بهترین قیمت در تمامی مسیرها را به شما ارائه نخواهند داد. اما استفاده ترکیبی از منابعی مناسب می تواند به شما اطمینان دهد که هزینه بیشتری پرداخت نخواهید کرد.

آدرس سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما که جز معروف ترین و معتبرترین انها هستند به شرح زیر می باشد:

  •     Travelocity
  •   Skyscanner
  •     Bookit.com
  •     Travelzoo

در ادامه مطلب این 4 مورد از سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما برتر را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 5 سایت برتر سایت های خارجی بلیط هواپیما بهترین قیمت بلیط هواپیما را به متقاضیان خود ارائه می دهند و معتبرترین منبع در این زمینه به شمار می روند.

Travelocity

یکی از معتبرترین سایت های خارجی بلیط هواپیما سایت Travelocity است. این سایت نتایج جستجو را بر اساس رنگ بندی های خاص نمایش می دهد. صفحه اول این سایت بسیار ساده و شیک است به نحوی که هر متقاضی به راحتی می تواند نوع بلیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و در اسرع وقت آن را خریداری نماید.

سایت Travelocity در برنامه سفر که سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما را با نمره 10 می سنجند از لحاظ نوع بلیط هواپیما نمره 10، کیفیت امکانات نمره 10، سرعت و خدمات پس از فروش نمره 9 را به خود اختصاص داده است. بهترین ویژگی این سایت نوع برنامه ریزی آن است که بهترین سفر و کوتاه ترین بازه زمانی را برای سفر پیش رو به شما ارائه می دهد.

نمایش تاریخ و قیمت های انعطاف پذیر این کمک را به مسافران می کند تا ارزان ترین بلیط هواپیما را در سفرهای خود بدست آورید. رزرو بلیط هواپیما ارزان هزینه های شما را کاهش داده و موجب صرفه جویی در سفر می شود. مسافران حتی این امکان را دارند تا هنگام خرید بلیط هواپیما، نوع ماشین و نحوه پرداخت کرایه را تعیین نمایید.

Skyscanner

 Skyscanner یکی دیگر از سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما است که خدمات بی نظیری را به مسافران می دهد. شما می توانید پروازهای بدون توقف را در بازه زمانی اندکی رزرو نمایید. طراحی این سایت به نحوی است که مسیرهای پرتردد را به راحتی می توانید در صفحه اول مشاهده نمایید.  نتایج جستجو سایت Skyscanner بر اساس بهترین گزینه (ترکیبی از قیمت و سرعت) می باشد.  Skyscanner یک شبکه گسترده ایجاد کرده که پایین ترین قیمت بلیط هواپیما را خریداری کنید. گزینه "همه جا" نیز در این سایت وجود دارد.

مسافران می توانند با استفاده از نوع هواپیما و شرکت هواپیمایی، تعداد توقف و زمان پرواز فیلترینگ خود را انجام دهید. این سایت در بین سایت های دیگر رتبه یک را از لحاظ رتبه ستاره به خود اختصاص داده است.

یکی از بهترین ویژگی های این سایت طراحی پروازهای سبز می باشد. کسانی که برای پروازهای خود نگران هستند و محیط امنی را درک نمی نمایند، می توانند یک فیلتر منحصر به فرد به نام، "پروازهای سبزتر" را انتخاب نمایند. با انتخاب این گزینه می توانید هوای تازه تری را در شهر داشته باشید. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که توانسته نام این سایت را در بین بهترین سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما قرار دهد.

Bookit.com

طراحی سایت فروش بلیط هواپیما Bookit.com بر اساس نوع رفتار مخاطب انجام شده است.  شما میتوانید به بهترین و آسانترین نحوه خرید بلیط هواپیما خود را انجام دهید. اگر نیم نگاهی به منوهای کشویی و نحوه انتخاب کادر های این سایت توجه کنید به خوبی متوجه خواهید شد که چرا این سایت به عنوان یکی از معتبرترین سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما معرفی شده است.

بهترین ویژگی این سایت نمودار جدول نتایج در Bookit.com می باشید. مقایسه قیمت ها در این جدول ها بسیار آسان تر از حالت عادی در سایر سایت ها است.

TravelZoo

 Travelzoo با سایر سایتهای ذکر شده در اینجا کاملاً متفاوت است. به جای رزرو برنامه های ویژه ، می توانید زمانهای گسترده (این هفته ، ماه آینده ، این تابستان و غیره) را برای معاملات در مقصد مورد نظر خود در هر ماه یا فصل جستجو کنید. این امر باعث می شود Travelzoo برای افرادی که دارای بودجه و بازه زمانی مناسب هستند، مناسب باشد. نکته مثبت این است که اگر برنامه های خاصی را در ذهن دارید، به راحتی در زمانی اندک و هزینه ای پایین می توانید به آن بپردازید. TravelZoo یکی از معتبرترین سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما است. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که توانسته نام این سایت را در بین بهترین سایت های خارجی خرید بلیط هواپیما قرار دهد.

انعطاف پذیری این سایت مانند پروازهای ارزان قیمت کلاس تجاری و برنامه های سفر چند مقصد، شهره عام و خاص می باشد.

اما اگر داخل ایران بودیم و دسترسی به پرداخت خارجی نداشتیم چه کنیم؟

یکی دیگر از سایت های مهم در خرید بلیط هواپیما تیک بان است. خرید بلیط خارجی همیشه جز دغدغه مسافران در سفرهای بین المللی بوده است. با انتخاب سایت تیک بان به راحتی می توانید به مقصد دلخواه خود بلیط مورد نظر را خریداری نمایید.

با انتخاب سایت تیک بان tikban.com دیگر خبری از نگرانی نخواهد بود. این سایت با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری می نماید. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

با مراجعه به این سایت هر زمان که بخواهید می توانید معاملات ارزان داشته باشید! طراحی سایت تیک بان به نحوی است که مخاطب به راحتی می تواند بلیط هواپیما، بلیت قطار، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی، رزرو هتل داخلی و خارجی را خریداری نماید.

علاوه بر قسمت های مخصوص برای هر بخش که به صورت جداگانه برای مخاطب نمایش داده می شود، طراحی فیلترها کار مخاطبین را بسیار آسان کرده است. نوع بلیط، قیمت بلیط هواپیما، ساعت پرواز نوع هواپیما و شرکت های هواپیمایی فیلترهایی هستند که کار را برای مخاطبان بسیار آسان می نمایند. بلیط هواپیما خارجی و داخلی خود را با سایت تیک بان تیک بزنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =