گزاری همایش توانمند سازی بانوان در شرکت برق منطقه ای سمنان

همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و در هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن با حضور بانوان شاغل در این شرکت همایش توانمندسازی بانوان درشرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ؛ عرب حسن آبادی پژوهشگر و محقق در حوزه خانواده و مدرس این دوره با تبریک خجسته زادروزحضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن با تاکید براینکه زن پیکره و رکن بنیانی هرجامعه است ، نقش او را در تربیت و پرورش فرزندان بی بدیل دانست و اظهار داشت : هر اندازه میزان اعتماد به نفس زنان جامعه بالاتر باشد قطعاً نسل آینده ای که بدست آنان تربیت می شود از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار خواهند بود .

عرب حسن آبادی گفت: انسانها با ترسیم درخت توانمندیشان ، می توانند هر روز شاهد مدل بهتری از خود باشند و به توانمندیها و قابلیتهای خود ایمان بیاورند  . 
مدرس این دوره افزایش سطح تحصیلات ،آگاهی و آموزش ، بهبود وضع سلامت را در افزایش توانمندسازی بانوان موثر دانست و افزود : افزایش سطح تحصیلات، بیشترین تاثیر مستقیم در توانمند سازی بانوان دارد و با مطالعه مداوم و آموزش های مفید می توانند در این زمینه خود را تقویت نمایند .

فاطمه صفایی از دیگر مدرسین این همایش عزت نفس را مهمترین عامل تعیین کننده موفقیت یا شکست در زندگی شخص دانست و اظهار داشت : عزت نفس مفهومی بسیار گسترده تر و عمیق تر از اعتماد به نفس دارد چرا که عزت نفس ترکیبی از دو عامل احساس شایستگی و احساس ارزشمندی در فرد می باشد .

وی مثبت فکر کردن ، افتخار کردن به موفقیت ها ، دوست داشتن خود ، وفاداری به ارزش ها ، مراقبت از بدن را از راهکارهای افزایش عزت نفس برشمرد و افزود: خداوند انسانها را ذاتا"ارزشمند خلق نموده تا ماموریت خود را در جهان پیدا و ایفا نمایند . 
در پایان همایش، از بانوان همکار با اهداء هدایایی تقدیر گردید .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =