۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کدام سهامداران بیشترین سود را کردند؟

ایسنا نوشت: فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی پارس، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت تهران نمادهایی بودند که در بازار امروز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بازار بورس گذاشتند و باعث شدند شاخص کل مرز ۴۷۲ هزار واحد را هم رد کند.

معامله‌گران بورس، امروز (یکشنبه) با انجام۷۵۴ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۱۷۵ میلیارد ریال باعث صعود ۱۰ هزار و ۷۶۱ واحدی شاخص کل شدند و در نهایت این شاخص رقم ۴۷۲ هزار و ۷۴۹ واحد را ثبت کرد که این تعداد و ارزش معامله نسبت به روز گذشته افزایشی بود.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۲۴۲۶ واحد صعود کرد و به رقم ۱۵۲ هزار و ۴۵۸ رسید.

این در حالی است که شاخص کل در بورس تهران در ساعات ابتدایی معاملات امروز رقم ۴۶۵ هزار واحد را ثبت کرده بود اما در نهایت افزایش یافت.

به طور کلی در بازار امروز ۲۳۷ نماد مثبت و ۱۱۳ نماد منفی بودند و لیست نمادهای پربییننده نیز از بانک‌های تجارت، ملت و اقتصادنوین، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و یاران خودرو تشکیل شده بود.

شاخل کل فرابورس به ۶۰۰۰ رسید

شاخص کل فرابورس نیز با ۱۳۹ واحد صعود به ۶۰۵۴ واحد رسید. معامله گران این بازار ۴۲۳ هزار معامله انجام دادند که ۲۵هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال ارزش داشت که تعداد آن نسبت به روز قبل افزایشی و ارزش آن کاهشی بود.

پتروشیمی مارون، صنایع ماشین‌های اداری ایران، تولید نیروی برق دماوند، فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب آهن اصفهان و توسعه مولد نیروگاهی جهرم نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فقط سنگ آهن گهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را در فرابورس داشتند.

به طور کلی در فرابورس ۲۳۷ نماد مثبت و ۱۱۳ نماد منفی بودند.

امروز سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیمه دی، س. توسعه و عمران استان کرمان، تولیدی و شرکت آهن و فولاد ارفع نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =