۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
بردلی کوپر، در نقش خواننده اسطوره

تسنیم نوشت: سال ۲۰۱۸، بردلی کوپر با فیلم «ستاره‌ای متولد شده» در نقش خواننده کانتری و راک ظاهر شد که نامزدی اسکار را برایش به ارمغان آورد. او حالا قرار است در نقش بَری گیب، خواننده مشهور گروه موسوم به «بی‌جیز» ظاهر شود.

به گزارش گاردین، بردلی کوپر، هنرپیشه‌ای که به‌خاطر نقش خوانندگی موفق به کسب نامزدی اسکار شد، دوباره سراغ نقش خواننده رفته است.

کوپر که خود را مهیای کارگردانی و بازی در فیلم زندگینامه آهنگساز مشهور، لئونارد برنستاین، کرده است، در نقش برادر بزرگتر و خواننده گروه پرفروش «بی جیز» ظاهر خواهد شد. کمپانی اسپیلبرگ از تهیه‌کنندگان این فیلم او خواهد بود.

نویسندگی این فیلم را آنتونی مک‌کارتن برعهده دارد که پیش‌تر فیلمنامه فیلم‌های زندگینامه‌ای دیگری چون «نظریه همه‌چیز» و «راپسودی بوهمی» را بر مبنای زندگینامه گروه کویین نوشته است.

کارگردان این فیلم هنوز اعلام نشده است.

بری گیب که کوپر قرار است نقش او را ایفا کند، تنها بازمانده گروه «بی‌جیز»، الان ۷۳ ساله است. وی سال ۱۹۸۵ همراه دو برادر دوقلویش یعنی رابین و موریس گروه «بی‌جیز» را تشکیل داد. آنها بیش از ۱۲۰ میلیون آلبوم در سراسر جهان فروختند و از مشهورترین گروه‌های موسیقی جهان در دهه ۱۹۷۰ میلادی بودند. موریس و رابین در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۲ از دنیا رفتند.

آلبوم «تب شنبه‌شب» که گروه «بی‌جیز» در سال ۱۹۷۷ میلادی منتشر کرد هنوز یکی از پرفروش‌های دنیای موسیقی محسوب می‌شود.

کوپر چندین نامزدی اسکار برای اولین تجربه کارگردانی‌اش در فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌» کسب کرد و ترانه این فیلم موفق به کسب جایزه اسکار شد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =