مردم استان چهارمحال بختیاری  در عرصه انتخابات سالهای گذشته  درخشیده اند

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم این استان در دوره‌های مختلف انتخابات حضور حداکثری و مشارکت سیاسی بالایی داشته‌اند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی  در نشست شورای آموزش و پرورش این استان افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است و مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای این وظیفه خود را تاکنون به خوبی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه این دوره از انتخابات از حساسیت‌های بالایی برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های دشمن در راستای تضعیف حضور مردم در پای صندوق‌های رای، ضروری است تا با شور و نشاط‌بخشی به انتخابات این فتنه دشمن را خنثی کنیم.

عباسی ادامه داد: همه اقشار جامعه از جمله فرهنگیان نیز نقش مهمی در شور و نشاط‌بخشی به انتخابات دارند و از سوی دیگر در کم و کیف برگزاری انتخابات با مجریان انتخابات همکاری می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ثبت‌نام ۲۲۹ داوطلب برای حضور در رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از این تعداد ۷۰ نامزد در عرصه رقابت حضور دارند.

عباسی از پیش‌بینی ۷۳۷ شعبه اخذ رای در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سیار است.

وی همچنین تعداد واجدین شرایط رای دادن در این استان را ۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر زن و ۳۶۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد هستند.

عباسی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و حداکثری در استان فراهم شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =