بدهی ۱۱۰ میلیارد تومانی پیمانکاران استان به تأمین اجتماعی

پیمانکاران استان لرستان بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان به اداره کل تأمین اجتماعی بدهکارند.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان در نشست با اعضاء هیأت مدیره انجمن صنفی پیمانکاران استان با اشاره به اهمیت تعامل و ارتباط با شرکای اجتماعی و فعالان کارفرمایی گفت: این اداره کل در راستای ارائه تعهدات بلند و کوتاه مدت به مستمری بگیران و بیمه شدگان استان که ماهانه ۱۴۰ میلیارد تومان هزینه در بردارد، نیازمند تأمین منابع لازم و به موقع است.

«علی جهانی» افزود: بنابراین لازم است تا کارفرمایان اعم از پیمانکاران و کارفرمایان کارگاههای تولیدی، صنفی و صنعتی در پرداخت بهنگام حق بیمه خود اهتمام ورزند.

وی با تأکید بر نظارت همه جانبه پیمانکاران بر لیست های ارسالی به تأمین اجتماعی، اظهار کرد: بانوان شاغل در پروژه های عمرانی که بخشی ار جامعه بیمه شدگان سازمان را تشکیل می دهند، می بایست در مشاغل متناسب با جنسیت و توان آنان در پروژه مشغول به کار باشند و لیست حق بیمه آنان بر این اساس تنظیم و به سازمان تسلیم شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان توسعه تعاملات و ارتباط با شرکای اجتماعی را از رویکردهای اساسی سازمان برشمرد و گفت: انجمن صنفی پیمانکاران به منظور تسهیل روند خدمت رسانی به این قشر از کارفرمایان، رابط بیمه ای برای کلیه شعب استان تعیین و آنان را جهت هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر معرفی نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =