بانوان میبد قهرمان مسابقات کاراته استان یزد

مسابقات قهرمانی کاراته بانوان سبک کیوکوشین ماتسویی که در شهرستان میبد برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کارخود پایان داد.

به گزارش خبرآنلاین از یزد ؛  این مسابقات با حضور ۱۱۰ نفر در قالب ۷ تیم و در چهار رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان از استان در سالن تلاش شهرستان میبد برگزار شد.
در رده نونهالان، تیم متشکل از یاسمن پورشصت، نسترن دهقانی، اعظم نیزار، مقام اول و نگار بهلول، شهرزاد سلیمانیان و ستایش فلاح مقام دوم را کسب کردند.
در رده خردسالان تیم متشکل از مهیا زارعشاهی، فرشته احمدی، سنا دهقانی، فرزانه رضایی، زهرا آقایی و پرستو صفاریان مقام نخست را به دست آوردند و نازنین خانی، فرناز موتاب، مبینا کاظمی، ریحانه خواجه و نازنین اصغری حائز مقام دوم شدند.
تیم متشکل از فاطمه قاسم زاده، یاسمن رضایی، زهراسادات عظیمی دخت، نازنین مقیمی و زهرا سربی هم در رده نوجوانان به مقام قهرمانی دست یافت.
در رده جوانان هم تیم متشکل از نگین شادکام، فاطمه حیدری، فاطمه پاییزران، نیلوفر علیخانی، مهیدیه شیخی قهرمان شد.تیم شهرستان میبد با کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۴ مدال نقره و ۲۱ مدال برنز قهرمان این دوره از مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ماتوسویی بانوان شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =