مهر نوشت؛ مربی تیم کاراته قم از مدال‌های رنگارنگ دختران کاراته کای قمی در مسابقات کشوری ایلام خبر داد.

آرزو شریفی با اعلام خبر فوق، گفت: مسابقات جام بین المللی چند جانبه کاراته سبک شیتوریو، با حضور ۶۰ کاراته کای ایرانی و خارجی، در ۵ رده سنی در ایلام برگزار شد و دختران کاراته کای قم در این مسابقات نتایج خوبی کسب کردند.

وی افزود: مسابقات چند جانبه کاراته، سبک شیتوریو با حضور ۶۰ کاراته کای ایرانی و خارجی عصر جمعه در ۵ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، در ایلام برگزار شد.

مربی تیم کاراته قم گفت: استان‌های شرکت کننده از ایران ایلام، کرمانشاه، یزد، البرز، تهران، اصفهان، لرستان، قم، مشهد و زنجان بودند که در مجموع شهرهای ایران تیم استان قم مقام سوم را کسب کرد.

شریفی بیان داشت: در بخش کاتا انفرادی نونهالان، نرگس فدایی به مقام دوم رسید و زهرا اخوان و سمیرا صفا سوم شدند و در بخش کاتا تیمی نونهالان، فاطیما قازان، نرگس فدایی و فاطمه حسنی به مقام اول رسیدند و فاطمه و زهرا اخویان و نازنین صفری دوم شدند.

وی عنوان کرد: در کمیته نونهالان نیز، زهرا اخویان و نرگس فدایی مقام اول را کسب کردند و فاطیما قازان دوم شد و فاطمه حسنی و فاطمه اخویان به مقام سومی رسیدند و در بخش کاتا انفرادی نوجوانان، هدیه سادات موسوی مقام اول را کسب کرد.

مربی تیم کاراته قم تصریح کرد: در کمیته نوجوانان نیز، حانیه محمدی و مهدیس امیری دوم شدند و ریحانه شمس اللهی و نازنین کاوندی مقام سوم را به دست آوردند و در کمیته جوانان، زهرا نکونام اول شد و مائده خدری به مقام دوم رسید و زهرا عظیمی زاده و عذرا اکبال به مقام سومی دست یافتند.

شریفی افزود: در بخش کمیته بزرگسالان، شکیبا میرزا بابایی اول شد و سلیمه خوش نمک و زهرا سلطانی به مقام دوم رسیدند و همچنین امیره هاشم مقام سوم را کسب کرد. در کمیته تیمی نیز، زهرا سلطانی، شکیبا میرزا بابایی و سلیمه خوش نمک مقام اول را به دست آوردند ضمن این که آرزو شریفی به عنوان مربی کاتا و محدثه اخویان نیز به عنوان مربی کمیته در این رقابت‌ها بودند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =