جزئیاتی از جلسه بی‌نتیجه شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای لیست مشترک/پیشنهادهای پایداری رد شد/واکنش شورای نگهبان به شبهه درباره مدرک تحصیلی یک کاندیدا

خبرگزاری فارس جزئیاتی از جلسه مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری منتشر کرد.

به دنبال توافق شب گذشته جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (متشکل از ۱۱ حزب و نمایندگان اقشار و چهره های شاخص اصولگرا) برای ارائه لیست واحد، صبح امروز جلسه مشترکی برای تعیین مصادیق با حضور نمایندگان طرفین برگزار شد.

در این جلسه صادق محصولی و آقاتهرانی و ۲ نفر دیگر از اعضای جبهه پایداری به عنوان نمایندگان این حزب سیاسی و آقایان حدادعادل، قالیباف و نادران به نمایندگی از شورای ائتلاف به همراه چند فرد دیگر حضور داشتند.

اعضای جبهه پایداری بعد از قبول سرلیستی قالیباف، در کنار ۳ عضو مشترک فعلی، ۱۳ نفر از اعضای این حزب را برای قرار گرفتن در لیست مشترک پیشنهاد می کنند که در ادامه مذاکرات این پیشنهاد به ۸ نفر تقلیل پیدا کرد.

به ترتیب اولویت حجت‌الاسلام آقاتهرانی، تقی پور، رضوانی، خضریان، ابطحی، آلیا، لاجوردی، جعفری، عفت نژاد، صرامی، ایزدخواه، نوباوه و کلاته اسامی ۱۳ نفر پیشنهادی جبهه پایداری برای حضور در لیست وحدت بودند.

یکی از حاضرین در جلسه گفت: پیشنهاد ۸ تا ۱۳ نفره جبهه پایداری مورد توافق قرار نگرفت و اعلام شد با توجه به حضور سایر احزاب و گروه‌ها نهایتا ۶ نفر قابلیت تخصیص به جبهه پایداری وجود دارد.

این پیشنهاد مورد موافقت جبهه پایداری قرار نگرفت و جلسه صبح بدون نتیجه پایان یافت.

گفته می شود هنوز تلاش‌هایی برای وحدت از سوی برخی اصولگرایان ادامه دارد.

واکنش هیئت نظارت به شبهه درباره مدرک تحصیلی یک کاندیدا

به گزارش خبرآنلاین، پس از طرح شبهاتی درباره شبهه در مدرک تحصیلی یک کاندیدای مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان اعلام کرد که پس از بررسی‌ها این شبهه مرتفع شده است. 

رئیس هیأت نظارت استان اصفهان در نامه‌ای درباره شبه در مدرک تحصیلی زهرا سعیدی نماینده اصفهان اعلام کرد که «با عنایت به دستور عضو حقوقدان و معاونت محترم اجرایی شورای معزز نگهبان، شبهه مربوط به مدرک تحصیلی خانم زهرا سعیدی مرتفع گردیده است». 

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =