رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال با حضور صمد نیکخواه و حامد حدادی/عکس

ایسنا نوشت: با برگزاری مراسمی در فدراسیون بسکتبال، از پیراهن تیم ملی ایران برای مسابقات پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱، رونمایی شد.

عصر امروز (سه‌شنبه) ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۸، مراسم رونمایی از پیراهن و حامی مالی تیم ملی بسکتبال ایران برای رقابت‌های پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون، مسعود عماری دبیر فدراسیون، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی، حامد حدادی سنتر تیم ملی و مدیران عامل شرکت‌های حامی در این جلسه حضور داشتند.

در ابتدای این‌ مراسم رامین طباطبایی گفت: طی یک سال و نیم گذشته تلاش‌های بسیار زیادی صورت‌ گرفت تا تیم ‌ملی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کند که به همین منظور جا دارد از  همه ‌کسانی که برای رسیدن به این مهم تلاش کردند تشکر کنم.

او افزود: تقریبا ۵ ماه تا بازی‌های المپیک زمان باقی است و امیدواریم که با برنامه‌های خوبی که برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم، با حمایت حامیان مالی در برگزاری اردوها و پیش بردن برنامه‌ها، نماینده خوبی برای بسکتبال و ورزش ایران باشیم.

صمد نیکخواه بهرامی نیز در ادامه این‌ مراسم گفت: ابتدا از فدراسیون و حامیان مالی که برای حمایت از بسکتبال به سالن آمده‌اند تشکر می‌کنم. دوستان گفتند که بسکتبال باید بیشتر شناخته شود، اما بسکتبال به اندازه کافی شناخته شده است و ما در جامعه مطرح و محبوب هستی، ولی حمایت‌ها به اندازه کافی صورت نمی‌گرفت که امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق شود و از آن شاد شویم‌.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره نخست رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱، پنج‌شنبه یکم اسفند ماه در تالار بسکتبال آزادی میزبان سوریه و در چهارم اسفند ماه میزبان تیم ملی قطر است.

برنامه بازی‌های ایران در سه پنجره این مسابقات به شرح زیر است:
مرحله اول (از دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ تا سه‌شنبه ۶ اسفند)

پنج‌شنبه یکم اسفند ماه: ایران - سوریه
یک‌شنبه ۴ اسفند ماه: ایران - قطر

مرحله دوم (از دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ تا سه‌شنبه ۱۱ آذر)

جمعه ۷ آذر ماه: ایران - عربستان
دوشنبه ۱۰ آذر ماه: ایران - سوریه

مرحله سوم (از دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ تا سه‌شنبه ۵ اسفند)

پنجشنبه ۳۰ بهمن: قطر - ایران
یک‌شنبه ۳ اسفند: عربستان - ایران

گروه بندی این مسابقات نیز به شرح زیر است:
گروه A: فیلیپین، اندونزی، تایلند و کره جنوبی
گروه B: چین تایپه، ژاپن، مالزی و چین
گروه C: استرالیا، هنگ کنگ، نیوزیلند و گوام
گروه D: بحرین، لبنان، هند و عراق
گروه E: عربستان، سوریه، قطر و ایران
گروه F: اردن، قزاقستان، سریلانکا و فلسطین

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =