۰ نفر
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
مزیت‌های پرداخت ارزی با بیست پیمنت

.

امروزه مرزهای اقتصادی تقریبا از بین رفته است و بسیاری از تبادلات مالی، از طریق پرداخت ارزی انجام می‌شود. وب‌سایت بیست پیمنت با هموار کردن این مسیر، نقشی غیرقابل انکار در اتصال ایرانیان به بازارهای جهانی دارد. خدماتی همچون افتتاح حساب پی پال، خرید از وب‌سایت‌های معتبر بین‌المللی از جمله تم‌فارست و انجام امور مالی مهاجرتی، گستره‌ی حوزه‌ی کاری بیست پیمنت را نشان می‌دهند. شاخص‌هایی وجود دارد که باعث شده است وب‌سایت 20پیمنت به محل مطمئنی برای انواع تراکنش‌ها به‌ویژه پرداخت پی پال تبدیل شود. در این فرصت، نورافکنی بر این شاخص‌ها می‌اندازیم تا دقیق‌تر و با خیال راحت، پرداخت‌های ارزی خود را به بیست‌پیمنت بسپارید.

پرداخت پی پال

پرداخت پی پال بدون دردسر

در بین روش‌های مختلف پرداخت ارزی، پرداخت با پی پال (paypal) جایگاه ویژه‌ای دارد. بخشی از این اقبال، به پشتیبانی اکثر قریب به اتفاق وب‌سایت‌ها از پی‌پال برمی‌گردد و بخشی دیگر، به محبوبیت آن نزد مردم مربوط می‌شود. در سال 2019، تعداد تراکنش‌ها با پرداخت پی پال به بیش از 12 میلیارد و 400 میلیون عدد رسیده است که این آمار به خوبی میزان محبوبیت آن را روشن می‌کند.

پرداخت با پی پال در بین ایرانی‌ها نیز جای خود را باز کرده است و این نکته را می‌توان از میزان جست‌وجوی آن‌ها در اینترنت برای اموری مانند افتتاح حساب پی پال فهمید. آنچه باعث می‌شود کاربران پس از این جست‌وجوها، در نهایت سایت بیست پیمنت را به عنوان مقصد همیشگی انتخاب کنند، دوری از هرگونه دردسر و بهانه‌های بی‌مورد در پرداخت پی پل است. فاکتور قابل اعتماد بودن، حرف اول را در برتری یک سایت پرداخت ارزی در ایران می‌زند؛ زیرا در تراکنش‌های بین‌المللی ایرانیان، محدودیت زمانی نقش به‌سزایی دارد. این محدودیت به دلیل نوع خدماتی است که شهروندان ایرانی نیاز دارند. برای نمونه، هزینه‌های تعیین وقت سفارت یا پرداخت پی پال آزمون‌های بین‌المللی باید به‌موقع و در بازه‌ی زمانی مشخص انجام شود و هرگونه تأخیر، ممکن است باعث از دست رفتن فرصت‌ها شود.

از سوی دیگر، به دلیل نوسان قیمت ارز در ایران، معمولا مردم سعی می‌کنند پرداخت پی پال برای پروازهای خارجی و موارد مشابه را در روزهای افت قیمت انجام دهند. حالا اگر وب‌سایتی که برای پرداخت ارزی به آن مراجعه کرده‌اید، به زبان خودمانی گیر و گوری در کارش داشته باشد، ممکن است شما را ناامید کند و مجبور باشید قیمت‌های بالاتری برای خدمات مورد نظر خود بپردازید.

مجموعه‌ی این شرایط، جای خطا برای اموری همچون پرداخت پی پال باقی نمی‌گذارد. به همین دلیل، وب‌سایت بیست پیمنت با ضریب اطمینان بالا، پرداخت‌های ارزی شما را به عهده می‌گیرد و هیچ‌گاه خدماتی را ارائه نمی‌کند که توانایی انجام آن‌ها در بازه‌ی زمانی مشخص شده را نداشته باشد. همین ویژگی است که 20پیمنت را متمایز کرده است و بر اعتبار آن در نزد مشتریان افزوده است. علاوه بر این، دورنمای کاری بیست پیمنت بسیار وسیع است و همواره خدمات جدیدی برای پرداخت ارزی به آن اضافه می‌شود.

افتتاح حساب پی پال یا کارت‌های پیش‌پرداخت شده؟

یکی از دوگانگی‌های ایرانیان در انجام کارهای متکی بر پرداخت ارزی، افتتاح حساب پی پال یا استفاده از کارت‌های آماده و دارای مبلغی محدود است. اگر با کارت‌های بانکی پیش‌پرداخت شده (Prepaid cards) آشنایی ندارید، به زبان ساده باید بگوییم که همانند کارت‌های هدیه در ایران است که مبلغ مشخصی شارژ می‌شوند و برای انواع پرداخت‌های ارزی قابل استفاده هستند.

افتتاح حساب پی پال بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که درآمد ارزی دارند و حساب آن‌ها به صورت مداوم شاهد تراکنش‌های دریافت، برداشت و انتقال وجه است. مثلا فریلنسرهایی که در سایت‌های بین‌المللی مشغول به کارند یا وب‌مسترهایی که از تم‌فارست خرید می‌کنند و یا دانشجویانی که در دوره‌های آموزشی آنلاین شرکت می‌کنند و به پرداخت پی پال نیاز دارند.

در طرف مقابل، کارت‌های پیش‌پرداخت شده کاربردی مقطعی و محدود دارند. به عبارت دیگر، این کارت‌ها برای کارهایی مناسب هستند که محدودیت پولی و زمانی دارند. مسافرت خارج از کشور، مثال خوبی برای این کارت‌هاست. دانشجویان و دانش‌آموزانی هم که به تحصیل در کشورهای دیگر مشغول هستند و از خانواده مبلغ مشخصی دریافت می‌کنند، سوژه‌های درخوری برای این نوع کارت‌ها به شمار می‌روند.

بیست پیمنت به شما کمک می‌کند که بهتر تصمیم بگیرید که آیا به افتتاح حساب پی پال نیاز دارید یا همان کارت‌های پیش‌پرداخت شده کار شما را راه می‌اندازد. ارائه‌ی مشاوره در چنین دوئل‌هایی، یکی دیگر از مزیت‌های پرداخت ارزی با بیست پیمنت است.

پرداخت ارزی بیست پیمنت

پرداخت ارزی، پایه‌ی ثابتِ مهاجرت

پیشبرد مراحل مهاجرت از جمله پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت، با پرداخت ارزی پیوند خورده است. کمتر پیش می‌آید که یک متقاضی مهاجرت در ایران، به دنبال روش‌های پرداخت پی پال نگردد. از آنجایی که در فرایند پذیرش پرونده‌ی مهاجرت، ممکن است چندین‌بار در مرحله‌ی پرداخت ارزی قرار بگیرید، داشتن یک مرجع مالی مطمئن، استرس شما را به حداقل می‌رساند و بار نگرانی‌های تراکنش‌های مالی مثل پرداخت paypal را از دوش شما برمی‌دارد. سایت بیست پیمنت با تدارک دیدن مجموعه‌ای از خدمات مالیِ مهاجرتی، این بار مضاعف را به دوش می‌کشد تا شما تنها بر پذیرش پرونده‌ی خود متمرکز شوید.

تیر آخر

اگر بخواهیم تیر آخر را به هرگونه شک و تردیدی در پرداخت پی پال بزنیم، باید اشاره کنیم که کارمزد بیست پیمنت روشن و شفاف در مقابل چشمان شما قرار دارد و با آگاهی از ریز هزینه‌ها می‌توانید چرتکه بیندازید و آنچه صلاح است را دنبال کنید.

اگر دوباره نگاهی تیتروار به مزیت‌هایی که در اینجا مطرح کردیم، بیندازید، به وضوح جامع بودن خدمات بیست پیمنت در پرداخت ارزی را مشاهده خواهید کرد. پس تجربه‌ی استفاده از این خدمات را به آینده موکول نکنید و همین حالا دست‌به‌کار شوید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354258