قلعه‌نویی: در حق تیم‌های ایرانی ظلم می‌شود

ایسنا نوشت:سرمربی سپاهان می‌گوید باخت این تیم به السد به دلیل اشتباهات فردی بازیکنانش بوده است.

امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر السد اظهار کرد: من به تیم ژاوی تبریک می‌گویم. آن‌ها بهتر از ما بوند و ما به دلیل چند اشتباه شکست خوردیم. در اواخر نیمه نخست چند فرصت داشتیم اما قدر ندانستیم. در نیمه دوم مجبور شدیم سروش رفیعی را تعویض کنیم زیرا مصدوم شده بود. به ژاوی و السد بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و ما به اشتباهات خود باختیم.

وی ادامه داد: متاسفانه ۲ روز پیش کی‌روش مصدوم شد و نبود او به ما ضربه زد. آن‌ها از نظر بازیکنی از ما بهتر بودند اما ما هم بازیکنان خوبی داشتیم. تیم ما روز خوبی نداشت و ما باید بعد از گل اول باید بازی را کنترل می‌کردیم. کمی در حق تیم‌های ایرانی ظلم می‌شود زیرا وقتی ۳ هفته اول را در کشورت و مقابل هوادارن ایرانی به میدان نروی، آزاردهنده است. باخت جزوی از  فوتبال است و باید آن را فراموش کنیم و به لیگ برتر برگردیم. باید تیم را آنالیز کنیم و اشتباهاتمان را جبران کنیم تا آماده بازی بزرگ هفته آینده خود در لیگ ایران شویم.

قلعه‌نویی در خصوص هدیه‌ای که از باشگاه السد گرفت گفت: من ۴۰ سال است که فعالیت فوتبالی می‌کنم اما کاری که امروز باشگاه السد کرد و این پیراهن را به من هدیه داد، همیشه در خاطر من خواهد بود و آن را فراموش نخواهم کرد. این یکی از شیرین‌ترین اتفاقات فوتبالی عمر من بود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =