نامه مشترک حدادعادل و آقاتهرانی بعد از توافق انتخاباتی شورای ائتلاف و جبهه پایداری

فارس نوشت:پس از اعلام وحدت نیروهای انقلاب برای انتخابات مجلس، نامه‌ای مشترک از سوی حداد عادل و مرتضی آقاتهرانی خطاب به مردم تهران منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پس از چند دور مذاکرات فشرده، برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران به «فهرست وحدت» رسید.

پس از اعلام وحدت نیروهای انقلاب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامه ای مشترک از سوی غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری خطاب به مردم تهران منتشر شد.

در این نامه سرگشاده خطاب به مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس آمده است: نظر به مصلحت مهمی که در انتخابات مجلس یازدهم در وحدت نیروهای انقلابی نهفته است، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری با وجود بعضی اختلاف نظرها، بر سر یک لیست واحد که در انتخابات روز جمعه دوم اسفندماه نود و هشت «لیست وحدت» نامیده خواهد شد، به توافق رسیدند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«مردم شریف تهران، ری، شمیرانات و پردیس

با تقدیم سلام و سپاس به حضور شما به اطلاع می‌رساند:

نظر به مصلحت مهمی که در انتخابات مجلس یازدهم در وحدت نیروهای انقلابی نهفته است، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری با وجود بعضی اختلاف نظرها، بر سر یک لیست واحد که در انتخابات روز جمعه دوم اسفندماه نود و هشت «لیست وحدت» نامیده خواهد شد، به توافق رسیدند.

از همگان دعوت می‌کنیم با رای دادن به همه سی نفر این لیست، نقش موثر خود را در تشکیل مجلسی کارآمد و قوی ایفا کنند.

و الحمدالله اولا و آخرا

غلامعلی حداد عادل

مرتضی آقاتهرانی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =