تداوم توزیع نان در روستاهای محصور در برف آذربایجان شرقی

تیم های امدادی و نیروهای هلال احمر با بهره گیری از بالگرد و خودرو برف رو آرگو اقدام به توزیع نان در روستاهای دور افتاده و صعب العبور و محصور در برف در شهرهای میانه ، هشترود ، چاراویماق و جلفا کردند.

به گزارش خبرآنلاین ازآذربایجان شرقی ؛ در ادامه توزیع نان در روستاهای محصور دربرف روز گذشته نیز تیم های امدادی و نیروهای هلال احمر با بهره گیری از بالگرد و خودرو برف رو آرگو و خودروهای امدادی  اقدام به توزیع نان در روستاهای دور افتاده و صعب العبور و محصور در برف در شهرهای میانه، هشترود، چاراویماق و جلفا کردند.

تداوم توزیع نان در روستاهای محصور در برف میانه بابالگرد هلال احمر

توزیع بیش از ۳۵۰ بسته نان در ۸ روستای محصور در برف میانه

تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ نیز با بالگرد هلال احمر اقدام به توزیع نان در روستاهای دورافتاده و صعب العبور و محصور در برف شهرستان میانه کردند.

بالگرد جمعیت هلال احمر با انجام ۲ سورتی پرواز تعداد ۱۲ هزار قرص نان در ۸ روستای محصور در برف  شامل داش بلاغ، شمی کندی، قلعه جوق الفلو، الا،تیمور، تندرلو، باش کندی و آق ورن از توابع میانه کرد.

توزیع نان در روستاهای چاراویماق

در ادامه امدادرسانی ها به اهالی روستاهای محصور در برف ، تیم های جمعیت هلال احمر اقدام به انتقال بسته های نان به روستاهای آغزیارت، شهنوار، جعفر آباد از توابع چاراویماق کردند.

توزیع نان در روستاهای جلفا

به دنبال بارش برف و مسدود شدن راه ارتباطی و قطع تردد اهالی روستای نمنق  به سایر نقاط برای تامین مایحتاج با هماهنگی بخشداری سیه رود، نیروهای امدادی و داوطلبان جمعیت هلال احمر جلفا اقدام به رساندن آذوقه و مایحتاج اولیه به اهالی روستای نمنق از توابع بخش سیه رود  جلفا کردند.

توزیع ۱۹ هزار قرص  نان در روستاهای  هشترود

همچنین تیم های امدادی جمعیت هلال احمر هشترود هم اقدام به توزیع ۱۹ هزار قرص نان و ۴۰۰کیلو آرد در روستاهای محصور در برف آغبلاغ خرابه کلک، قوشالار، ایاز، تلخاب، جیران دره،یساول، قوپوز، عین آباد،ینگی کند، یهرچی، پارالار، مهمان، زردین، بزنی از توابع  این کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =