برترین مقاصد آسیایی برای سفر در نوروز 99

برای سفرهای نوروزی، نیاز نیست که از آسیا خارج شوید. قاره‌ی کهن چندین مقصد گردشگری ایده‌آل دارد که خود آن‌ها مسافران زیادی از سراسر دنیا را در خود میزبانی می‌کنند. از جمله این مقاصد، یکی تایلند است که از پربازدیدترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و دبی که کلان‌شهری محبوب در بین گردشگران جهان است. حالا شما کدام یک از این مقاصد را برای تعطیلات خود انتخاب می‌کنید؟ آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری مستقیم تورهای این دو مسیر می‌خواهد تا با معرفی این دو مسیر تصمیم‌گیری را برای شما آسانتر کند.

نوروز 99 در دبی

تور دبی نوروز 99 به واسطه‌ی آب و هوای مطبوع‌ش در این ایام، شبب می‌شود تا یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به آن جا باشد. شهری که بسیاری از ایرانیان تعطیلات عید را در آن سر خواهند کرد و شما در طول سفر، فارسی‌ زبانان زیادی را مشاهده خواهید کرد که همچون شما، برای حضور در انواع برنامه‌های مختلف، پا به دبی گذاشته‌اند. هر چه باشد، دبی یک شهر ساحلی است و شما دوست دارید به دور از آفتاب سوزان، در آب دریا و همچنین چندین پارک آبی روبازش، به آب‌تنی بپردازید.

از چیزهایی که دبی به آن معروفاست، هتل‌های لوکس پنج ستاره، مراکز خرید باشکوه و همینطور گردش‌های دریایی بر روی قایق‌های لاکچری است. برای چنین سفر لاکچری، شما می‌توانید از میان چندین و چند هتل پنج ستاره‌ی این شهر همچون Rixos Bab Al Bahr، Swissotel Al Ghurair  یا Bonnington Jumeirah Lakes Towers یکی را برای تور دبی خود انتخاب کنید. برای خرید از برندهای مطرح و لاکچری نیز، حتما سری به "مرکز خرید دبی"، ابن بطوطه، دبی مارینا یا مرکز خرید امارات بزنید. البته مراکز خرید لوکس در شهر آنقدر زیاد هستند که ما تنها چند نمونه از آن‌ها را برای‌تان ذکر کردیم.

اما دبی تنها خرید و هتل‌های لوکس نیست، این شهر انواع تفریح‌گاه‌ها دارد که برای هر سن و سلیقه‌ای کفایت می‌کنند. یکی از جدیدترین و جذاب‌ترینِ این مکان‌ها، پارک واقعیت مجازی است که حتما در تور نوروزی دبی باید سری به آن جا بزنید. شما در این مکان می‌توانید عناوین خاصی را با عینک و همچنین تجهیزات مخصوص واقعیت مجازی تجربه کنید. با زامبی‌ها بجنگید، ترن هوایی فضایی را تجربه کنید یا حتی کوچک‌ترها می‌توانند با پرندگان خشمگین در دنیایی مجازی روبرو شوند. از طرفی دیگر، این شهر چندین تم پارک هیجان انگیز و همچنین پارک‌های آبی در خود دارد که هر کدام‌شان به تنهایی می‌توانند یک روز کامل از تور دبی را به خود اختصاص دهند.

نباید فراموش کنید که در ایام عید، هنرمندان ایرانی نیز به دبی مسافرت کرده و برنامه‌های زیادی برای‌تان تدارک خواهند دید. برنامه‌های متنوعی که حال و هوایی نوروزی به این شهر عربی خواهند بخشید. دبی آن‌قدر ویژگی‌های جذاب دارد که همین‌طور می‌شد از آن نوشت و نوشت، از برج‌های بلند و رستوران‌هایی که در بالاترین ارتفاع ممکن، در هنگام غذا منظره‌ای شگرف پیش چشم‌تان به تصویر می‌کشند تا قایق سواری در خلیج فارس و کانال‌های آبی شهر. پس همین حالا تصمیم خود را بگیرید، هتل مد نظرتان را انتخاب کنید و مشاوره کارشناسان ما در آژانس مقتدرسیر بهترین خرید سال خود را انجام دهید.

مقاصد متنوع در سفر نوروزی به تایلند

برای تعطیلات عید، می‌توانید شهرها و جزایر مختلف تایلند را برای سفر انتخاب کنید. در این میان چیزی که مهم است، انتخاب توری عالی با بهترین قیمت و همچنین مشاوره‌ی ایده‌آل برای پیدا کردن مقصدی مناسب شماست.  تمام این‌ها با انتخاب مقتدرسیر برای‌تان ممکن خواهد بود. شما ابتدا می‌توانید با مشورت کارشناسان زبده، مکانی ایده‌آل برای سفر خود انتخاب کنید که با هزینه‌ها و سلایق شما جور در بیاید و در انتخاب مطمئن باشید که بهترین قیمت ممکن برای چنین مسیر و امکاناتی، نسیب‌تان خواهد شد.

اما در هر بخش از تور تایلند، چه جاذبه‌هایی انتظار شما را می‌کشند؟ ابتدا از بانکوک بگوییم که جزو پربازدیدترین شهرهای جهان است. این شهر هر آن چه از یک کلانشهر گردشگرپذیر باید داشته باشد را دارست. مراکز خرید لوکس پر تعداد، هتل‌های فوق‌العاده عالی، رستوران‌هایی از سراسر جهان و مهم‌تر از همه، انتخاب‌های زیاد در انواع فعالیت‌های تفریحی. این شهر چندین پارک بازی و آبی، پیست اسکی، باغ گیاه‌شناسی، سینماهای جذاب و خیلی چیزهای دیگر دارد و تضمین می‌کند که تور نوروز 99 تایلند برای‌تان، روزهایی شاد و مفرح باشد.

 در جزایر و شهرهای ساحلی تایلند اما اوضاع فرق می‌کند. اگر می‌خواهید چند مورد از زیباترین سواحل دنیا را ببینید باید به پوکت، کرابی، سامویی و یا فی فی سفر کنید. طبیعت این مناطق شگفت‌انگیزند و نمونه‌شان در دنیا کم‌تر پیدا می‌شود. شما در سفر به این چنین جاهایی، نه تنها می‌توانید از سواحل زیبا لذت برده، بلکه انواع تفریحات آبی از جمله اسنورکلینگ، قایق سواری، غواصی، جت اسکی، کایت سورفینگ و ... را نیز تجربه کنید. البته وقتی از طبیعت زیبا می‌گوییم، تنها به سواحل تایلند ختم نمی‌شود، جاهایی همچون سامویی مملو از زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای است که شما آن‌ها را در محیط‌های جنگلی می‌بینید. آبشارها و استخرهای طبیعی و بسیار زیبا که مطمئنا در نهایت از بهترین اتفاقات تور تایلند شما خواهند بود.

در مجموع چیزی که شما از این سفر فارغ از مقصدتان عایدتان خواهد شد، روزهایی شاد، جذاب و مفرح است. بازدید از نقاط تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و همچنین خوردن غذاهای محلی. تجربه‌هایی که تور تایلند نوروز 99 بهترین فرصت برای کسب آن‌هاست.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =