افشاگری مظلومی درباره دعوای کاپیتانی در شهرآورد معروف ایمون زاید!

سرمربی اسبق استقلال امروز کدی داد که نشان می‌دهد قبل از شهرآوردی معروف سه بر دو، اتفاقاتی در اردوی آبی‌ها رخ داده و یکی از عوامل اصلی شکست بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از تلخ‌ترین شب های استقلال، شب شکست سه بر دو مقابل استقلال بود. این تیم دو بر صفر جلو بود اما پرسپولیس 10 نفره در 10 دقیقه سه گل به استقلال زد و بازی را برد. به نظر می رسد رازهای این بازی هنوز کشف نشده است. امروز پرویز مظلومی دست به یک افشاگری زد و گفت قرار بود مهدی امیرآبادی در آن مسابقه دفاع راست بازی کند ولی این اتفاق نیفتاد. در آن بازی استقلال بیشتر ضربه را دقیقا از همین جناح خورد. مظلومی در برنامه سلام صبح بخیر ابتدا درباره ماجرای جک تری دی ها و همینطور اتفاقات آن بازی گفت: «من خبر از آن ماجرا ندارم و مهدی باید خودش خبر بدهد. دیدم دلخوری پیش آمده و فرهاد هم شکایت کرده. مهدی بچه خوبی است، اما او اشتباه کرده و این مسائل نباید از خانواده به بیرون درز پیدا کند. من در جریان مسائل پزشکی نیستم، اما مسئله‌ای که به من مربوط است درباره دربی گفته بود من آماده بودم، اما آقا مهدی شما چند روز بود تمرین نکرده بودی با مسائلی که سر ناهار درباره کاپیتانی تیم پیش آمد و نتیجه بازی هم به همین خاطر عوض شد، ما شما را به اتفاق بهتاش فریبا و مربی خارجی نخواستیم و در یک اتاق صحبت کردیم؟ نگفتیم سر کاپیتانی مشکل داریم؟ گفتی آماده نیستم؟ این‌ها را وجدانا خودتان می‌دانید، اما این صحبت‌ها را بگذارید در خانواده بماند.»

در آن بازی پژمان منتظری کاپیتان استقلال بود و حتی بعدها رسانه ها فاش کردند بین دو نیمه یک درگیری لفظی در رختکن بین کاپیتان های استقلال پیش آمده بود. مظلومی می گوید حرف های ناگفته زیادی درباره آن اتفاقات دارد. قبل از بازی هم گویا کاپیتان های استقلال سر ناهار با هم یک درگیری لفظی داشتند و کلا استقلال با حواشی زیادی روبرو شده بود. 

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =