تجهیزات ترافیکی سطح شهر تا پایان سال بازسازی می شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از ساماندهی و بازسازی تجهیزات ترافیکی سطح شهر خبر داد و گفت: شهر تبریز را به لحاظ تجهیزات و علائم ترافیکی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اصغر آدی بیگ امروز با اشاره به تمهیدات حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در جهت روانسازی و بهسازی ترافیک شهر برای استقبال از بهار، اظهار کرد: با فرا رسیدن سال جدید، طبق سال های گذشته گردشگران زیادی به تبریز می آیند و وظیفه ماست که تابلوی فرهنگ شهر و شهروندی یعنی ترافیک شهری را به نحو مطلوبی مدیریت کرده و باعث شویم میهمانان خاطره ای خوش از تبریز داشته باشند.
او افزود: همه تجهیزات ترافیکی اعم از تابلوهای راهنمایی و رانندگی، راهنمای مسیر، چراغ های راهنمایی و رانندگی، بشکه های ترافیکی، سیلندرهای ترافیک، و سایر علایم و تجهیزات تا پایان سال بازسازی و ساماندهی می شوند و همه خیابان های شهر که نیاز به خط کشی سرد و دوجزیی، عابر پیاده و ... دارند با همکاری مناطق دهگانه انجام می پذیرد.

آدی بیگ عنوان کرد: همه واحدها باید به صورت جدی و شبانه روزی وظایف محوله را به نحو مطلوب انجام دهند و در خصوص امکانات موجود بخصوص محل پارکینگ ها و نحوه استفاده از پارک حاشیه ای جهت استفاده مسافران اطلاع رسانی صحیح انجام شود تا در این ایام شاهد شهری آرام با ترافیک روان باشیم.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، روز گذشته در همین راستا جلسه ای با حضور معاونان عمرانی و مدیران حمل و نقل مناطق دهگانه، نمایندگانی از سازمان های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، مترو و ... در محل سالن جلسه سازمان ترافیک تشکیل شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =