هشتمین اتوبوس دیابت و چاقی کشور در تبریز راه اندازی می‌شود

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از راه اندازی هشتمین اتوبوس دیابت و چاقی کشور در تبریز خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این اتوبوس دیابت؛ با تاکید شهردار محترم تبریز در خصوص توجه به سلامت شهروندی، جهت ارائه خدمات درمانی و مشاوره‌ای برای عموم شهروندان افتتاح می شود.

حسن‌زاده افزود: بیش از یک هزار نفر روزانه در تبریز دیالیز می‌شوند که همین موضوع ناشی از دیابت و چاقی و عواقب ثانویه بیماری‌هایی مثل دیابت است.

او با بیان اینکه تمام هزینه راه اندازی این اتوبوس توسط شهرداری تبریز تامین شده است، تصریح کرد: شهرداری تبریز به عنوان یکی از شرکای سلامتی شهر، بسترهای لازم را آماده سازی کرده و در اختیار متولیان این بخش اعم از دانشگاه علوم پزشکی یا انجمن‌های مردم نهاد قرار می‌دهیم.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز افزود: سعی داریم بسترهای لازم فراهم کنیم تا شهروندان با ارائه آگاهی لازم و شناخت کافی از وضعیت جسمانی خود در آینده شاهد مشکلات کمتری باشند.

او ادامه داد: این اتوبوس دیابت در مناطقی که امکان دسترسی شهروندان به اطلاعات و امکانات لازم اندک بوده، حضور می یابد.

آیین افتتاحیه اتوبوس دیابت و چاقی تبریز ساعت ۹ تا ۱۲ دوشنبه ۵ اسفندماه ۹۸ با همکاری شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شرکت نوو نوردیسک در مرکز همایش‌های بین المللی خاوران برگزار می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =