پوشش خبری انتخابات استان زنجان با 203 خبرنگار

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: 203 خبرنگار و عکاس و عوامل صدا و سیما در ستاد انتخابات حضور پیدا کرده و انتخابات را پوشش خواهند داد و در سطح شهرستان نیز 40 خبرنگار فرآیند انتخابات را پوشش خواهند داد.

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ،رضا الهی سرشت  اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان زنجان اندیشیده شده است و استان هم اکنون به صورت 100 درصد آماده برگزاری انتخابات باشکوه است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در بحث پوشش رسانه‌ای نیز تمهیدات لازم اندیشیده است، تصریح کرد: در همین راستا در شهر زنجان 203 خبرنگار و عکاس و عوامل صدا و سیما در ستاد انتخابات حضور پیدا کرده و انتخابات را پوشش خواهند داد و در سطح شهرستان نیز 40 خبرنگار فرآیند انتخابات را پوشش خواهند داد.

وی تصریح کرد: در همین راستا از ساعت 6 صبح خبرنگاران در ستاد انتخابات مستقر شده و تا روز سوم اسفندماه در ستاد حضور خواهند داشت.

الهی سرشت با بیان اینکه در ستاد انتخابات محل اسکان شبانه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است، گفت: از دیگر امکانات ستاد اینترنت پرسرعت و پذیرایی از آنهاست، که علاوه بر این چند سیستم غیرپرتابل نیز برای تایپ اخبار آماده شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه عوامل صدا و سیما نیز در قالب 143 نفر و 17 اکیپ ثابت و سیار فرآیند انتخابات را پوشش خواهند داد، تصریح کرد: اکیپ صدا و سیما از ستاد انتخابات و سه نقطه شهر پخش زنده انتخابات را خواهند داشت.

وی گفت: خبرنگاران در شهرستان در ستادهای انتخابات مستقر نیستند و با هماهنگی از جند شعبه گزارش تهیه و در رسانه منعکس می‌کنند.

الهی سرشت گفت: کارت‌های خبرنگاران برای انتحابات آماده‌سازی شده و روز جمعه بین افرادی که اعلام آمادگی کرده‌اند توزیع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =