افتتاح پروژه های تعاونی استان قم در آیین افتتاح همزمان ۳۲۲ پروژه بخش تعاون کشور

در آیین افتتاح ۳۲۲ طرح و پروژه بخش تعاون با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور و شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ،پروژه های تعاونی استان قم که شامل 1428 واحد مسکونی در قالب 4 پروژه و یک پروژۀ صنعتی که جمعاً با میزان سرمایه گذاری 3 میلیون و 692 هزار و 500 میلیون ریال و ایجاد اشتغال به تعداد 1155 نفر افتتاح شد .

به گزارش  خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم ، افتتاح ۳۲۲ پروژه بخش تعاون همزمان در سراسر کشور با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور و شریعتمداری وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد .

این ۳۲۲ طرح تعاونی با مشارکت ۱۹ هزار و ۶۷۷ عضو و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۰۷ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار و ۷۷۷ نفر به بهره برداری رسیده است.

از ۱۵۰۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در این ۳۲۲ طرح، ۲۹۹ میلیارد تومان در طرح های تعاونی های تولیدی، ۵۸ میلیارد تومان در طرح های خدماتی و ۱۱۵۰میلیارد تومان در طرح های مسکن بوده است.

در این مراسم 5 پروژۀ تعاونی استان قم نیز افتتاح شد که شامل 1428 واحد مسکونی در قالب 4 پروژه  و یک پروژۀ صنعتی که جمعاً با میزان سرمایه گذاری 3692500 میلیون ریال و ایجاد اشتغال به تعداد 1155 نفر هستند.

شایان ذکر است مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم به همراه معاونین ، مدیریت شهرستان ، روسای ادارات تابعه و ستادی در این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =