برگزاری کارگاه آموزشی روسا و مسوولان آموزشی شرکت فرودگاه ها

نهمین کارگاه آموزشی روسا و مسوولان آموزش ستادی و فرودگاهی به میزبانی فرودگاه بندرعباس در حال برگزاری است.

به گزارش خبر آنلاین از هرمزگان  به نقل از  روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سرفصل های نهمین دوره آموزشی روسا و مسوولان آموزش ستادی و فرودگاهی شامل تبیین و هماهنگی نیازسنجی آموزشی سال 99، مسوولیت ها و وظایف مسوولان آموزش در پیاده سازی قوانین و مقررات ملی فرودگاهی (ADR)، آسیب شناسی فرایندهای چهارگانه آموزشی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و تحلیل وضع موجود، تبیین نحوه اجرای کانون ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای و تشریح پروژه آسیب شناسی و تحلیل وضعیت فرهنگ سازمانی شرکت است.

در مراسم افتتاحیه نهمین کارگاه آموزشی روسا و مسئولان آموزش شرکت، از برترین های آموزش تقدیر شد. بر این اساس اداره کل کنترل ترافیک هوایی، اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری و اداره کل فرودگاه های استان اصفهان، خراسان رضوی و فارس به عنوان برترین های ستادی و فرودگاهی که رشد و پیشرفت چشمگیری در امور آموزش داشتند، تقدیر شدند.

همچنین از اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی، اداره فرودگاه استان کرمانشاه و اداره کل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه کوشکی رئیس اداره آموزش اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی ایران به عنوان مسوول آموزش برتر شرکت معرفی شد.

این دوره آموزشی با حضور عمران رمضانی، رییس امور آموزش و بهسازی سازمان اداری و استخدامی کشور و سعیدی، مدیرکل مرکز آموزش و آینده نگری استان هرمزگان در حال برگزاری است.

یکی از برنامه های جنبی این دوره، بازدید از پالایشگاه نفت بندرعباس و آشنایی با فرایندهای امور آموزشی پالایشگاه است.

35

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =