استاندار کردستان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

استاندار کردستان با صدور پیامی از مردم این استان برای مشارکت و حضور پرشور در یازدهمین دورە انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، دعوت کرد.

بە گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا، در پیامی عموم مردم با فرهنگ و مشارکت جو را بە حضور فعال در پای صندوق های رای یازدهمین دورە انتخابات مجلس شورای اسلامی فراخواند.
انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (رە) از رویدادهای بسیار بزرگ و تحول آفرینی بود که حقوق اساسی و اولیه را بعد از تحمل قرن‌ها استبداد و دیکتاتوری در قالب مردم سالاری دینی بە مردم برگرداند و آنان را حاکم برسرنوشت خود ساخت.
یکی از نمادهای بارز و روشن دمکراسی، برگزاری انتخابات با حضور سلایق و گرایش‌های گوناگون برای تشکیل مجلسی پویا، زندە و پیشرو است و حفاظت از این دستاورد عظیم از وظایف مهم ملی و مذهبی یکایک ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و خصوصا کردستان عزیز است.
در این برهه حساس از زمان کە کشور بە واسطە تحریم‌های اقتصادی دشمنان در شرایط ویژەای بە سر می برد یکبار دیگر فضای انتخابات بر کشور حاکم شده است، لازم است مردم با فرهنگ و دمکراسی خواە استان بر استفاده از حق طبیعی رای دادن و مشارکت گستردە تٲکید کردە و پیام حراست از حرمت انسانی و کرامت ذاتی در تعیین سرنوشت خود را به تمامی بدخواهان ملت بزرگ ایران ارسال نمایند.
مردم شریف کردستان، اینجانب به عنوان خدمتگزار شما که تمامی تلاش خود را در راستای توسعە و تعالی استان، حفظ و استیفای حقوق شما همشهریان و هم زبانان بە کار گرفتەام، از همگان درخواست می کنم تا با مشارکت بالای خود، یک بار دیگر ناقوس همدلی خود با نظام برخاسته از انقلاب اسلامی ر ابه صدا درآورده و ضمن ایفای نقش سرنوشت ساز خود نسبت به انتخاب شخصیت هایی که در برای توسعۀ استان دلسوز وغمخوار هستند اقدام کردە و ذره‌ای نسبت به استفاده از حق خود برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت تردید نکنید تا با عنایت خداوند بزرگ تمامی ارکان ومدیران کشور با قوت قلبی که از مشارکت حداکثری شما خواهند گرفت، مسیر خدمت بی منت را تداوم بخشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =