بارش برف گردنه های قزوین را فرا گرفت

جواد حق لطفی گفت: بارش برف از ساعاتی پیش در اکثر گردنه‌های استان آغاز شده و در سایر محورها نیز بارش ها به صورت باران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: هم اکنون برف در  گردنه آوج در محور قزوین- همدان، کوهین در آزادراه قزوین- رشت، گردنه هجیب در محور بویین زهرا به ساوه، گردنه‌های الموت، ارتفاعات طارم سفلی و محور تاکستان به زنجان از ساعت ۵ و ۲۰دقیقه آغاز شده و در سایر محورهای استان قزوین نیز بارش ها به صورت باران است.
وی اضافه کرد: با توجه به کاهش دید در محورهای برفی و لغزنده بودن سطح جاده ها، رعایت فاصله طولی در هنگام رانندگی الزامی است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
حق لطفی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در اواخر هفته جاری، راهداران استان قزوین از دیروز چهارشنبه به صورت ۱۰۰درصدی در آماده باش قرار دارند و تمام مرخصی کارکنان نیز لغو شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: به منظور پیشگیری از بروز سوانح جاده ای بلافاصله پس از ریزش برف کار نمک پاشی و برف روبی نیز آغاز شده است.
۳۵۰راهدار در ۲۶راهدارخانه به همراه ۳۰۰دستگاه ماشین آلات؛ خدمات راهداری زمستانی را در استان قزوین انجام می‌دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =