رسیدگی به ۸هزار پرونده در تعزیرات حکومتی قزوین

محمدی از رسیدگی به بیش از ۸هزار پرونده متخلفین اقتصادی در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان بهمن ماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هوشنگ محمدی مدیر کل اداره کل تعزیرات حکومتی عملکرد این دستگاه را تا پایان یازده ماهه سال جاری تشریح کرد و گفت: در این مدت تعداد ۷۳۰۷ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۴۸۸پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۲۵۵پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.
وی گفت: بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور و ارایه  فاکتور و کم فروشی اعلام کرد.
محمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به ماینر و سوخت بوده و پس از آن سیگار قرار دارد.
مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان آذرماه امسال بیش از ۷۱۱میلیارد و چهار صد و بیست میلیون ریال بوده است.
محمدی خاطر نشان کرد: در اجرای تمهیدات لازم به منظور دسترسی آسان شهروندان به اداره تعزیرات حکومتی  واحد شهرستان آبیک با تاکید بر لزوم تقویت برخورد با متخلفان و متهمان و توجه به حجم پرونده‌ های این حوزه در ایام دهه مبارک فجر افتتاح شده و از این پس نیز پرونده‌های تعزیراتی آبیک در این اداره شهرستانی رسیدگی و اجرا می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ضمن اشاره به استمرار گشت های مشترک سیار این اداره کل با دستگاه های نظارتی ذی ربط در خصوص کالاهای اساسی، نسبت به هرگونه تخلف صنفی در حوزه صلاحیت های تعزیرات حکومتی هشدار داد و تصریح کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات در محکمه است و با توجه به شرایط حاظر در بحث نظارت ها ورود می کنیم و به شکایات  با فوریت رسیدگی می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =