انتخابات در کمال امنیت در حال برگزاری است

ایسنا نوشت :رئیس ستاد انتخابات خوزستان از تمدید زمان اخذ رای تا ساعت ۲۰ امشب خبر داد و گفت: انتخابات در استان در کمال امنیت و بدون هیچ مورد امنیتی در حال برگزاری است.

علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمان اخذ رای تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شد. احتمال تمدید مجدد آن وجود دارد اما مردم سعی کنند هر چه سریعتر برای انداختن رای خود در صندوق در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به وضعیت کلی انتخابات، افزود: روند انتخابات خوب و بدون چالش بوده است. همچنین انتخابات در کمال امنیت و بدون هیچ مورد امنیتی در حال برگزاری است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: تخلفات جزئی مشاهده شده است که در همان زمان تذکر لازم داده شده یا از طریق دستگاه‌های ناظر برخورد شده است.

حسین زاده بیان کرد: از همه دست‌اندرکاران انتخابات از جمله نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و هیات نظارت خوزستان تشکر می‌کنیم.

وی عنوان کرد: به محض اعلام اتمام انتخابات شمارش آراء آغاز می‌شود و زمان پایان شمارش آراء به شعب، تعداد حوزه‌ها و تعداد نامزدها بستگی دارد. با توجه به اینکه احتمال می‌رود شمارش آرا در برخی حوزه‌ها تا فردا صبح (شنبه) ادامه پیدا کند و در برخی مدارس، اخذ رای و همچنین شمارش آرا انجام می‌شود، مدارس برخی شهرستان‌ها تعطیل اعلام شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =