فارس نوشت:دومین جشنواره عرضه مستقیم مواد غذایی و محصولات کشاورزی امروز در مصلای تهران افتتاح شد که محصولات خود را با 20 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌دهند.

دبیر دومین جشنواره عرضه مستقیم مواد غذایی ومحصولات کشاورزی  از افتتاح دومین جشنواره عرضه مستقیم مواد غذایی و محصولات کشاورزی در مصلای امام خمینی (ره) تهران خبرداد و گفت: این جشنواره با دویست و پنجاه غرفه در مصلای امام خمینی تهران برگزار شده و به صورت مستقیم محصولات کشاورزی و مواد غذایی و اقلام اساسی مورد نیاز مردم را عرضه می‌کند.


امیر عابد پور افزود: این فروشگاه‌ها از تاریخ 20 بهمن در میدان خراسان و قصرالدشت شروع شده و همچنین فروشگاه مصلای تهران نیز از امروز آغاز به کار کرده و تا 25 اسفند در خدمت مردم قرار دارد. وی افزود: تمام محصولات این فروشگاه با 20 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد که تمام محصولات ارائه شده در آن با برندهای معتبر ارائه می‌شود.


عابدپور گفت: در حال حاضر نحوه خرید مردم نشان می‌دهد که قدرت خرید مناسبی دارم و تقریبا اکثر آنها یارانه نقدی را عامل مؤثر برای خرید بیشتر می‌دانند.


عابد‌پور افزود: این فروشگاه‌ها توسط بخش خصوصی و با مجوز وزارت بازرگانی انجام می‌شود که بازرسان شورای اصناف وزارت کشور نیز بر آن نظارت دارند.

/36

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 135595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =