فوت پیرزن ۷۹ ساله ساوه‌ای بر اثر کرونا صحت دارد؟

فارس نوشت: رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه گفت: فوت پیرزن ۷۹ ساله ساوه‌ای به علت بیماری کرونا هنوز تایید نشده و آزمایشات در دست بررسی است.

 عباس نیک‌روش با اشاره به اینکه مشکلی در زمینه توزیع ماسک به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان وجود ندارد، اظهار کرد: روز گذشته ۳ مرکز تجهیزات پزشکی و ۲ داروخانه در زمینه توزیع ماسک فعال بوده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: دانشکده علوم پزشکی ساوه با تعامل ۲۶ داروخانه در صدد تامین نیاز مردم در زمینه تهیه ماسک و محلول ضدعفونی کننده بوده و شرایط لازم فراهم شده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیان اینکه موجودی داروخانه‌ها در توزیع ماسک به صفر نرسیده است، خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و جو روانی ایجاد شده در این زمینه باید اقدامات جدی از سوی مدیران مربوط انجام شود.

نیک‌روش با اشاره به فوت پیرزن ۷۹ ساله ساوه‌ای گفت: فوت این بانوی ۷۹ ساله به علت بیماری کرونا تایید نشده درحالی که آزمایشات لازم به تهران فرستاده شده و در دست بررسی است.

وی تمرکز در ارائه اطلاعات را اولویت نخست مجموعه علوم پزشکی عنوان کرد و ادامه داد: دوره نهفتگی بیماری کرونا ممکن است هیچ‌گونه علائمی نداشته باشد و به همین سبب باید موارد پیشگیری رعایت شده و مردم اصول خودمراقبتی را مدنظر قرار دهند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به اهمیت برنامه‌های آموزشی، خاطرنشان کرد: از ظرفیت فضای مجازی در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم نسبت به بیماری کرونا استفاده می‌شود در حالی که نصب بیلبورد و بنر و توزیع بروشور نیز در دستور کار قرار دارد.

نیک‌روش بیان کرد: اصحاب رسانه در مدیریت این شرایط و جو روانی بیماری کرونا نقش ویژه‌ای دارند و باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: به محض دریافت اطلاعات نهایی مبنی بر ابتلا، فوت یا مشکوک بودن به بیماری کرونا اطلاع‌رسانی خواهد شد چراکه سلامت مردم از اهمیت زیادی برخوردار بوده و تمام مسئولان در راستای حفظ سلامت مردم تلاش می‌کنند.
 

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =