مهدی: بازی‌های چین بدون تماشاگر برگزار می‌شود، ما تعطیل کنیم؟

در صورتی که فدراسیون مسابقات داخلی را تعطیل کند، در آن صورت بهانه لازم را دست کنفدراسیون می‌دهد تا میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون فوتبال بازی های لیگ برتر با بدون تماشاگر برگزار می کند ولی تعطیل نه! این خبری است که سهیل مهدی هم آن را تائید می کند. عمده نگرانی فدراسیون هم گرفته شدن میزبانی بازی های بین المللی است. در حال حاضر ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا درگیر است که بازی های برگشت لیگ قهرمانان آسیا را در ایران برگزار کند. در صورتی که فدراسیون مسابقات داخلی را تعطیل کند، در آن صورت بهانه لازم را دست کنفدراسیون می‌دهد تا میزبانی را بگیرد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات هم در این باره به خبرآنلاین می گوید: «در چین که منبع کروناست، بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود و ما تعطیل کنیم؟! فعلا بحثی درباره تعلیق بازی‌ها نیست. منتهی بازی بدون تماشاگر برگزار می شود.» البته سری  Aایتالیا هم تعطیل شده و نگرانی این است مبادا برگزاری بازی ها در ایران مشکلات را بیشتر کند. سهیل مهدی توضیح می دهد: «البته ما بحث ابتلا نداریم بلکه بحث شیوع است و به همین خاطر بازی ها فعلا برگزار می شود.»

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان شروع اردوی تیم ملی هم می گوید: «با توجه به جلساتی که با آقای اسکوچیچ داشتیم تیم ملی از اول فروردین 99 تمریناش را آغاز می کند. روز 4 فروردین هم اکثر لژیونرها اضافه می شوند. انشالله میزبان این دو مسابقه هم خواهیم بود.»

252 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =