۰ نفر
۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا برای بسیاری از افرادی که تصمیم به زندگی در کشور دیگری دارند، از گزینه های بسیار محبوب می باشد. کشور کانادا، واقع شده در آمریکای شمالی، به عنوان یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای دنیا شناخته شده است.

این کشور هر ساله پذیرای مهاجرین زیادی می باشد و ایرانیان بسیاری نیز مهاجرت به کانادا را انتخاب می کنند. برای مهاجرت به کانادا دلایل زیادی می توان نام برد، اما از مهم ترین آن ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  •  تنوع فرهنگی در جامعه و روحیه مهاجر پذیری
  •  وجود برنامه های مهاجرتی متنوع برای جذب دانشجویان بین المللی، نیروی متخصص و کارآفرینان و سرمایه گذاران
  •  فرصت های شغلی فراوان و نرخ بیکاری پایین
  •  رفاه اجتماعی و کیفیت بالای زندگی
  •  سیستم آموزشی قوی در مدارس و دانشگاه ها

کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در ادامه مهم ترین راه های اخذ اقامت کانادا را شرح داده اند و شما می توانند بهترین روش برای مهاجرت به کانادا را انتخاب نمایید.

اقامت کانادا

اقامت کانادا از طرق مختلفی قابل دست یابی می باشد. شاید بتوان محبوب ترین روش های اخذ اقامت کانادا را تحصیل، ویزای کار و سرمایه گذاری دانست. شما به واسطه هر سه روش می توانید اقامت این کشور را کسب کنید و حتی به اقامت دائم کانادا (PR) و تابعیت این کشور دست یابید.

 برای انتخاب بهترین روش کسب اقامت کانادا باید با جنبه های قانونی هر روش آشنا شوید و با توجه به شرایط شخصی خود بهترین مسیر را انتخاب کنید. مؤسسه حقوقی ملک پور (مؤسسه MIE اتریش) می تواند شما را برای مهاجرت به کانادا یاری کند و مناسب ترین روش ها را به شما پیشنهاد دهند.

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا جزء محبوب ترین روش های مهاجرت به این کشور است. دانشگاه های کانادا هر ساله در رنک بندی های جهانی ظاهر می شوند و توانسته اند دانشجویان بین المللی زیادی را از سراسر دنیا جذب نمایند. تحصیل در کانادا در بین ایرانیان نیز محبوبیت بالایی دارند و بسیاری از افرادی که به تحصیل در خارج از کشور فکر می کنند، کانادا را جزء گزینه های اصلی خود قرار می دهند.

برای تحصیل در کانادا با توجه به سن و مدرک تحصیلی قبلی خود می توانید در مقاطع مختلفی پذیرش بگیرید. در دانشگاه های کانادا می توانید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و بالاتر تحصیل کنید و پس از پایان تحصیلات به مدت ۸ ماه تا ۳ سال (متناسب با طول تحصیل شما) فرصت خواهید داشت که در این کشور به جستجوی کار بپردازید. برنامه اقامت پس از تحصیل در کانادا، از قوی ترین برنامه ها در بین کشورها می باشد.

البته تحصیل در کانادا تنها به دانشگاه های این کشور محدود نمی شود. برای افرادی که می خواهند پس از گذراندن دوره ای کوتاه مدت وارد بازار کار شوند، دوره های متنوعی در کالج های این کشور وجود دارد. دوره های تحصیل به همراه کار (دوره کوآپ) این امکان را به دانشجویان می دهد تا نیمی از طول دوره را به کارآموزی همراه با دریافت حقوق بپردازند و پس از پایان تحصیل نیز می توانند پیشنهاد کار دریافت کنند و اقامت خود را به نوع کاری تغییر دهند.

برای اینکه بتوانید با موفقیت ویزای تحصیلی کانادا را کسب کنید، باید در انتخاب دانشگاه یا کالج و مدارکی که ارائه می دهید بسیار دقت کنید، چرا که حساسیت های زیادی برای اعطای این ویزا به دانشجویان ایرانی وجود دارد. بهره گیری از خدمات یک تیم حرفه ای و با تجربه می تواند از بسیاری از خطا ها جلوگیری کند. شما می توانید از طریق تماس با مؤسسه حقوقی ملک پور از مشاور رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره دریافت کنید و قوانین و اصول به روز را در روند پرونده خود به کار بگیرید.

ویزای کار کانادا

ویزای کار کانادا برای متخصصین و تحصیل کرده ها قابل دستیابی است. برای کسب ویزای کار کانادا از دو طریق می توان اقدام کرد.

در روش اول شما باید از کارفرمایی در کشور کانادا پیشنهاد کار (Job Offer) دریافت کنید. سپس درخواست خود برای اخذ ویزای کار را به سفارت کانادا ارائه می دهید، درخواست شما بررسی می شود و در صورتی که اشتغال شما در سمت پیشنهاد شده به منافع اقتصادی و اجتماعی کانادا ضربه ای نزند می توانید ویزای کار کانادا را دریافت کنید. برای تبدیل این ویزا به اقامت دائم باید از برنامه های اکسپرس اینتری استفاده کنید.

در روش دیگر نیازی به پیشنهاد کار ندارید و از ابتدا نیز اقامت دائم کانادا به شما اعطا می شود. برنامه اسکیل ورکر کانادا (Skilled Worker) یک سیستم امتیازبندی است که شما با توجه به روزمه خود امتیاز می گیرید. در صورتی که امتیاز لازم را کسب کنید وارد مرحله دوم (Pool) می شوید و در این مرحله نیز در صورتی که امتیاز بالایی کسب کنید، توسط دولت فدرال یا استان های مختلف کانادا دعوت خواهید شد. موارد مهمی که در این سیستم بسیار مهم است؛ مدرک دانشگاهی، سابقه کار، مدرک زبان و سن می باشد.

مؤسسه حقوقی ملک پور با بیش از ۱۵ سال سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه اخذ ویزای کار کانادا می باشد و شما می توانید از طریق تماس با این مؤسسه مشاوره رایگان دریافت کنید و با مشارو رسمی مهاجرت به کانادا مشورت کنید.

سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا می تواند راه مناسبی برای کسب درآمد و اخذ اقامت کانادا، به صورت همزمان باشد. برنامه های کارآفرینی و سرمایه گذاری در کانادا توسط ایالت های مختلف این کشور معرفی شده است. محبوب ترین برنامه های استانی سرمایه گذاری و کارآفرینی در ایالت بریتیش کلمبیا، آنتاریو، نیوبرانزویک و کبک می باشد. هر کدام از این ایالات نیز معیارهایی برای اعطای اقامت دارند که معمولاً میزان سرمایه و سابقه کار مدیریتی در برخی از آن ها مهم می باشد و یک سیستم امتیازبندی خاص برای هر ایالت وجود دارد. با توجه به اینکه سرمایه گذاری در کانادا پیچیدگی های قانونی زیادی دارد و اشتباه در آن هزینه سنگینی در پی دارد، حتما با افراد مجرب و متخصص در زمینه سرمایه گذاری خارجی و مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا در این زمینه مشورت کنید.

علاوه بر برنامه های استانی شما می توانید از طریق برنامه کار شرکت نیز اقامت کانادا را به دست آورید. این روش به تازگی توسط مؤسسه حقوقی ملک پور معرفی شده است و شما می توانید از طریق آن به سرمایه گذاری در کانادا و کار در این کشور به صورت همزمان بپردازید.   سرمایه کمی برای این روش مورد نیاز است و می تواند منجر به دریافت اقامت دائم کانادا شود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه اقامت کار شرکت یا سایر روش های سرمایه گذاری در کانادا با مؤسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید.

راه های ارتباط با مؤسسه حقوقی ملک پور

وبسایت های مؤسسه:

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

شماره های تماس با مؤسسه:

شماره تماس دفتر تهران: ۴۹۰۷۶-۰۲۱

۰۲۱-۴۹۱۹۶۰۰۰

شماره دفتر مرکزی وین: ۰۰۴۳۷۲۰۰۲۲۱۹۹

شماره دفتر کانادا: ۰۰۱۸۰۰۲۴۲۱۸۲۴

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356065