۰ نفر
۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
چاره اصلی مقابله با گرانی خودرو

تسنیم نوشت: فروشندگان خودرو معتقدند، در بازار خبری از فروش خودرو نیست و قیمت‌ها به صورت کاذب افزایش پیدا می‌کند در این شرایط به مردم توصیه می‌شود، فریب قیمت‌های کاذب را را نخورده و پس از ثبات قیمت‌ها اقدام به خرید کنند.

روند صعودی قیمت ارز در بازار باعث شده تا خرید و فروش خودرو هم متأثر از این موضوع متوقف و کسی حاضر به معامله خودرو نباشد.

جالب اینجاست در این بازار راکد هرکسی قیمت های نجومی را برای خودروی خود مطرح می‌کند و کسی هم نظارتی بر بازار ندارد.

فروشندگان خودرو معتقدند: در بازار خبری از فروش نیست و فقط  قیمت‌ها به صورت کاذب افزایش پیدا می‌کند در این شرایط به مردم توصیه می‌کنیم  فریب قیمت‌های کاذب را نخورده و اگر خریدار هستند  صبر کرده  و با ثبات قیمت‌ها اقدام به خرید کنند.

 البته شکاف قیمتی بسیار بالای کارخانه تا بازار فضای دلالی را هم در بازار خودرو به وجود آورده است به نحوی که همین امر عاملی شده تا برخی نسبت به خرید خودرو آنهم در قالب طرح های پیش فروش خودروسازان شرکت کنند تا شاید در تحویل دو سال آینده محصولات سودی عاید آنها شود.

علاوه بر این پیش‌فروشهای مدت دار خودرو توسط خودروسازان هم نتوانسته دردی از بازار دوا کند و هر روز شکاف قیمتی کارخانه تا بازار انواع محصولات رکورد های مختلفی را ثبت می‌کند. در این شرایط باید پرسید وزارت صنعت مشغول انجام کدام وظیفه مهم است که از بازار خودرو غافل شده تا فضا برای دلال بازی و افزایش قیمت ها در این بازار فراهم شود.

۲۲۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =