مجمع فوتبال و دو مجمع انتخاباتی مهم در اوج بیماری کرونا؟

درحالی که کشور با شیوع بیماری کرونا وارد مرحله حساسی شده است و وزارت بهداشت مدام خواهان مراقبت صددرصدی و پرهیز از برگزاری تجمعاتی است که می تواند باعث انتقال این بیماری شود، وزارت ورزش برنامه برگزاری سه مجمع مهم را در دستور کار دارد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، اگرچه ستاد ویژه مقابله با کرونا در وزارت ورزش تشکیل شده است و در ۲۴ ساعت گذشته بسیاری از رخدادهای ورزشی کنسل شده اند اما مجامع انتخاباتی جدید برای برگزاری ، صاحب تاریخ روز انتخابات شده اند. مجامعی که تاریخ برگزاری شان تازه همین دیروز اعلام شده است!
با شیوع کرونا ویروس در هفته اخیر که از شهر قم آغاز شد وحالا بسیاری از بخش های کشور شاهد انتشار آن هستیم به دستور مقامات مسئول مدارس و دانشگاه ها به طور کامل تعطیل شده اند. 
تمامی سمینارها و جلسات علمی و اقتصادی و همایش های از قبل برنامه ریزی شده که باعث تجمع افراد می شدند، همگی به حالت تعلیق در آمده اند.
وزارت ورزش هم اگرچه برای مثال فدراسیون فوتبال در جلساتش نماینده نداشته اما در کارگروهش بسیاری از رخدادهای ورزشی را تعطیل کرده است یا بدون تماشاگر خواهان برگزاری شان شده است.
در این شرایط اما روز گذشته مسئولین برگزاری مجامع برای برگزاری دو انتخابات مهم فدراسیون های پر طرفدار ورزشی اعلام تاریخ کرده اند. 
تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون های دوومیدانی روز ۱۹ اسفند ماه و فدراسیون جانبازان و معلولین روز ۲۱ اسفند ماه اعلام شده است.
مجامعی که هر کدام شان اقلا تجمعی ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفره از اعضا و همراهان شان را در پی دارند. افرادی که از سراسر کشور جمع خواهند شد و حضورشان می تواند در روزهای پیک شیوع این ویروس خطرساز باشد،بخصوص برای مجمع حساسی چون جانبازان و معلولین.
همزمان با این مجامع مجمع انتخاباتی فوتبال که جامعه دربرگیری آن حتی بیش از این دو فدراسیون است ورزش کشور در پیش دارد. مجامعی که به نظر می رسد تعویق انتخابات شان تا زمان سپری شدن بحران این ویروس چینی، چندان هم دشوار و هزینه زا نباشد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =