توزیع موبایل در فروشگاه‌های سراسرکشور توسط همراه تل آسان شد

تامین نیاز مصرف موبایل کشور که یکی از دغدغه‌های ذینفعان دولتی این حوزه است همواره چالش‌هایی را برای فعالان بازار موبایل بوجود آورده که اصلی ترین آن توزیع هدفمند و فراگیر این کالای اساسی در سطح کشور است. راه اندازی استارتاپ‌های مبتنی بر تکنولوژی بی شک یکی از موثرترین راه حل‌های گذر از این چالش است.

پلتفورم همراه تل را می‌توان یکی از موفق‌ترین این استارتاپ‌ها دانست که برای تسهیل در توزیع فراگیر و عادلانه موبایل در سطح فروشگاهی راه اندازی شده است. فروشگاه‌های موبایل در سراسر کشور می توانند با مراجعه به وب سایت و اپلیکیشن hamrahtel.com و عضویت در آن به راحتی و بدون واسطه موبایل و لوازم جانبی مورد نیاز فروشگاه خود را با بهترین قیمت خریداری کنند.

پس از اجرای طرح رجیستری و ایجاد نظام قانونمند واردات و عرضه موبایل در کشور، تعداد شرکت‌هایی که مجوز واردات تلفن همراه را دریافت کردند از 20 شرکت به 213 شرکت رسیده است. افزایش شرکت‌ها و ورود بازیگران جدید به این عرصه کار را برای خرده فروشان در سطح عرضه برای شناسایی واردکنندگان دشوار کرد. همین موضوع باعث ایجاد فاصله بین سطح عرضه و واردکنندگان شده است. در این بین نقش واسطه‌ها پررنگ تر از گذشته شد و به تبع آن قیمت تمام شده موبایل با ظهور واسطه های پیاپی و دست به دست شدن کالا افزایش یافت. این اتفاق نه تنها موجب نارضایتی فروشندگان شده بلکه مصرف کننده نهایی را نیز متضرر کرده است. از این رو نیاز به بازنگری  و اصلاح فرایندها برای آسان سازی دسترسی فروشندگان به تامین کنندگان اصلی موبایل یعنی وارد کنندگان بیش از پیش احساس می‌شد. حالا وقت آن رسیده بود تا راه حل‌های جدیدی جهت ایجاد و بهبود ارتباط بین واردکنندگان و فروشندگان ایجاد شود.، راه حل‌ فناورانه‌ای که در قالب استارتاپ مبتنی برتکنولوژی بتواند مسیر را برای تامین کالای فروشندگان هموار کند. یکی از کاربردی تری این راه حل ها سامانه فروش آنلاین موبایل و لوازم جانبی همراه تل است.

با سرعت از مانع‌ها عبور کنید

ازاین پس فروشندگان موبایل می توانند از طریق فروشگاه آنلاین همراه تل کالای مورد نیاز خود را در در هرکجای ایران که هستند به سرعت تامین کنند و از خدمات ویژه این سامانه آنلاین بهره مند شوند. پلتفورم همراه‌تل در واقع ماحصل بیش از 20 سال تجربه مدیران شرکت پارس پردیس شهر در حوزه تامین و توزیع تلفن همراه و لوازم جانبی است. این مجموعه که به واسطه شبکه مویرگی بزرگ خود یکی از فعالان برجسته بازار تلفن همراه کشور محسوب می‌شود، با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی (ویژه همکار) همراه تل تأمین کالا را برای فروشگاه‌های موبایل و خرده‌فروشان به صورت بدون واسطه فراهم کرده است. این شرکت با در نظرگرفتن دغدغه‌های خرده‌فروشان حقیقی و حقوقی همچون دسترسی آسان و بی واسطه به وارد کنندگان موبایل و دریافت بهترین قیمت موبایل ، مشکلات جاری آن‌ها را کاهش داده و راهکار مناسبی برای تأمین گوشی‌های قانونی با قیمت مناسب را برای مشتریان فراهم آورده است.

عضویت سریع و آسان

کافیست صاحبین فروشگاه‌ها عضو این سامانه شوند. برای این کار باید حساب کاربری خود را در همراه تل ایجاد و پس از احراز هویت توسط کارشناسان فروش این سامانه و فعال شدن حساب کاربریشان به راحتی کالای مورد نیاز فروشگاه خود را خریداری و به سرعت در سراسر ایران دریافت کنند.

همراه تل

فروشگاه اینترنتی همراه‌تل؛ مطمئن‌ترین انتخاب خرده‌فروش‌ها

لازم به ذکر است تعداد مشتریان فعلی این پلتفورم B2B حالا در سطح کشور به بیش از 2817 فروشگاه می‌رسد. دلیل استقبال فروشگاه‌ها برای خرید از این پلتفرم را می‌توان در عواملی همچون سرعت دریافت کالا، قیمت‌های واقعی، عرضه کالای با اصالت، تنوع بالای مدل‌ها و رنگ‌های متنوع و همچنین فروش غیر سبدی دانست. فروشگاه‌ها می‌توانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان کالای خود را در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته خریداری کنند.

این پلتفورم یکی از مهم ترین دغدغه‌های فروشندگان تلفن همراه یعنی تامین سریع کالا را برطرف کرده و ظرف 24 ساعت کالا را به هر نقطه ای از سطح کشور می‌رساند. لازم به توضیح است که تمامی برندهای مطرح دنیا ازقبیل سامسونگ، شیائومی، نوکیا، هوآوی و هانر را می‌توان در همراه تل با تنوع مدل یافت. حتی برندهای کم اقبال‌تر همچون کترپیلار،اچ تی سی و دیگربرندها را نیز می‌توان بصورت غیر دائمی در این پلتفورم مشاهده کرد.

همراه تل

لازم به توضیح است خرید غیر سبدی که یکی دیگر از دغدغه‌های فروشندگان موبایل محسوب می‌شود، در همراه تل مهیا شده است. به این ترتیب فروشگاه‌ها می‌توانند بدون محدودیت در مدل انتخابی و رنگ، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند. البته فروش سبدی به صورت بسته‌های شگفت انگیز نیز در این پلتفورم امکان پذیر است، اما اجباری برای خرید به صورت سبدی نیست.

با شروع فعالیت سامانه افق از ابتدای سال جاری، یکی از چالش‌های پیش روی کسبه تلفن همراه خرید و فروش رسمی کالا خواهد بود. همراه تل این چالش پیش تر از پیش روی فعالان این صنف برداشته است. به این ترتیب فروشندگان گوشی تلفن همراه می توانند خرید خود را به همراه فاکتور رسمی به صورت مستقیم و بدون واسطه از وب سایت hamrahtel.com درسراسر ایران انجام دهند و همچنین روند حرکت کالای خود را از بدو سفارش تا دریافت دراین وب سایت مشاهده کنند. از دیگر مزایای خرید ازهمراه تل دسترسی آسان برای مشاهده مشخصات محصول خریداری شده، گارانتی دار بودن محصولات، قابلیت پرداخت اینترنتی، نمایش پیش فاکتور، لیست تخفیف ها و انتخاب رنگها پیش از خرید را می توان نام برد. این شرکت تمامی مجوزهای لازم را از از «انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت» و مجوز «ای‌نماد» برای فروش اینترنتی را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است. به این ترتیب می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی خرید خود را از فروشگاه اینترنتی همراه‌تل بدون واسطه با قیمت مصوب انجام دهید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356436