تخفیف ۲۹.۵ میلیارد ریالی به مشترکین

شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان برای مشترکینی که در طرح های کاهش پیک بار در تابستان ۱۳۹۸ همکاری داشتند مبلغ ۲۹.۵ میلیارد ریال تخفیف های برق مصرفی اعمال نمود.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: در پیک بار سال ۹۸ با ۸۹۱۲ مشترک تفاهم نامه همکاری امضاء شد که از این تعداد ۷۴۱۸ مشترک همکاری موثر و مناسب داشتند و در نهایت این همکاری منجر به کاهش پیک برق مصرفی و ارائه پاداش ۲۹.۵ میلیارد ریال به مشترکین همکار در طرح شد.

«فریدون خودنیا» با اشاره به اینکه میزان پیک بار برق مصرفی مشترکین در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ کاهش ۱۰.۶ درصدی داشته است، تصریح کرد: این کاهش بار مصرفی در پیک بار تابستان باعث شد که تامین برق پایدار به سایر مشترکین به خوبی انجام شود و میزان خاموشی ها در زمان پیک بار به میزان چشمگیری کاهش یابد.

وی با اشاره به نقش مهم فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان جهت نهادینه سازی مدیریت مصرف برق از ظرفیت های آموزشی برای اقشار مختلف از جمله مدارس، ادارات، مشترکین خانگی و مساجد با برنامه های مانند برگزاری همایش، کارگاه آموزشی، توزیع بروشور، تولید انیمیشن و برنامه های رادیویی و تلویزیونی استفاده می نماید.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق  لرستان ضمن تشکر از مشترکین کم مصرف و به ویژه مشترکینی که در طرح های پیک بار تابستان همکاری مناسب با این شرکت داشته اند: اظهار داشت: کاهش مصرف انرژی در سطح کلان مانع از سرمایه گذاری برای احداث نیروگاه جدید، خدمات رسانی بهتر به مشترکین و همچنین جلوگیری از ضایعات زیست محیطی ناشی از احداث نیروگاه می شود.

« قباد رستمی» از مدیریت عامل شرکت توزیع برق که با فراهم نمودن زیر ساخت های لازم از جمله نصب گسترده کنتور های فهام(هوشمند)، نرم افزار شهاب جهت رصد آنلاین رفتار مصرفی مشترکین دیماندی، نرم افزار سمپ(سامانه مدیریت پیک بار) جهت محاسبه میزان همکاری مشترکینی که با شرکت تفاهم نامه انعقاد نموده اند، تشکر کرد.

وی گفت: با استفاده از این امکانات در روند محاسبه میزان تخفیف و مصرف هیچ گونه عامل انسانی دخالت نداشته و میزان همکاری به صورت کاملا سیستمی و مکانیزه صورت گرفته است.

رستمی در پایان اظهار امیدواری نمودند با فرهنگ سازی مدیریت مصرف روند افزایش همکاری در سال های آینده ادامه داشته باشد و این فاکتور مهم در پیشرفت صنعت برق هر ساله رشد بیشتری داشته باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =