سراغ بهترین فیلم های ایرانی را از فانیبو بگیرید!

با توجه به این که روزانه ارزش صنعت سرگرمی در زندگی انسان بیشتر مشخص می‌شود، هنر هفتم نیز سعی می‌کند در این وادی بیشتر پای خود را نسبت به گذشته محکم کند. کافی است به گفتگوهای روزانه افراد نگاه کنیم که «فلان فیلم را دیدی؟»، «کدام فیلم جایزه اسکار را گرفت؟» یا «می‌خوام سینما برم، کدام فیلم رو ببینم؟»

همین قضیه باعث شده است، افرادی که در اینترنت به عنوان مثال دنبال بهترین فیلم های ایرانی می‌گردند با فهرست عظیمی از پیشنهادهای مختلف روبه‌رو شوند، پیشنهاداتی که ممکن است آن‌ها را گیج کنند و ندانند واقعا ابتدا تصمیم به دیدن کدام فیلم بگیرند. چون همانطور که می‌دانید زندگی کوتاه است و شتاب زندگی در دنیای امروز حتی وقت ما را کمتر کرده است.

ولی در واقع با وجود سایت فانیبو نباید آشنا شدن با فیلم ایرانی جدید سخت باشد. به عنوان مثال سال ۹۸ را در نظر بگیرید. امسال فیلم‌های خوبی اکران شدند از متری شش و نیم با سعید روستایی که بحث‌های زیادی را با فیلم جدید خود مجددا به وجود آورد گرفته تا مسخره‌باز که بعد از مدت‌ها با یک اثر پست‌مدرنیسم روبه‌رو شدیم و به وجد آمدیم.

حالا افرادی نیز وجود دارند که دوست دارند به آرشیو خود پرفروش ترین فیلم های ایرانی را اضافه کنند. چون همانطور که در بالا اشاره کردیم صنعت سینما روزبه‌روز رونق‌ بیشتری پیدا می‌کند و یکی از اولویت‌های افراد در انتخاب یک فیلم خوب فروش در گیشه است. اما معمولا باید برای پیدا کردن اطلاعات فروش یک فیلم باید سایت‌های زیادی را بررسی کرد و تازه هیچ‌کدام بر خلاف فانیبو توضیحات فیلم‌های پرفروش را ندارند.

بهترین فیلم های ایرانی برای شیفته‌های واقعی سینما

بهترین‌ها برای بهترین‌ها. این نکته‌ای است که هنگام ورود به فانیبو آن را در بخش‌های مختلف سایت می‌بینید. مقالاتی که برای افرادی نوشته شده‌اند که به دنبال بهترین‌ها می‌گردند. یکی از آن‌ها بهترین فیلم های ایرانی پس از انقلاب است. به عبارت دیگر اگر می‌خواهید در آرشیو سینمایی خود بهترین فیلم‌ها را فقط قرار دهید، کافی است فانیبو را به فهرست سایت‌هایی که باید هر روز ببینید اضافه کنید.

فیلم ایرانی جدید چی ببینم؟

فرض کنیم اطراف شما را کسانی گرفته‌اند که علاقه‌ای به فیلم ندارند، شرایط طبیعی که باعث می‌شود افراد روزانه در اینترنت به دنبال سوال‌های خود بگردند. فانیبو یک منبع خوب برای معرفی یک فیلم ایرانی جدید است. این سایت مطلب جامعی نیز برای معرفی سریال‌های جدید ایرانی دارد.

همیشه پرفروش‌ترین‌ها ممکن است بهترین‌ها نباشند! به هرحال سینما بسیار گسترده است و هر روز آثار متنوع در ژانرهای گوناگون ساخته می‌شوند، به عنوان مثال نگاهی به پرفروش ترین فیلم های ایرانی سال ۹۸ اگر بندازیم در صدر جدول فروش مطرب خودنمایی می‌کند. ولی آیا واقعا فروش این فیلم تضمینی برای کیفیت آن است؟ چطور باید پاسخ این سوال را بدانیم.

از طرف دیگر ممکن است بهترین فیلم های ایرانی که تا حالا ساخته شده‌اند با ذائقه سینمایی شما جور در نیایند و از نظر شما اصلا فیلم دیگری بهترین است. فانیبو محلی خوب برای رفع این شبهات است. در واقع می‌توانید به عنوان مثال با خواندن مقاله بهترین فیلم های ایرانی ۹۸ بررسی کنید امسال کدام فیلم‌ها جزو بهترین‌‎ها بودند و ارزش وقت گذاشتن دارند. همچنین اگر به نظرتان اثری شایسته حضور در این فهرست نیست با نظر دادن در مورد آن با سایر افراد بحث کنید.

نظر شما همچنین برای مقاله‌هایی مانند فیلم ایرانی جدید چی ببینیم؟ باعث خواهد شد سایرین نیز با نظر افراد معمولی که یک فیلم را دیده‌اند نه نظرات کارشناسانه یا منتقدانه آشنا شوند و پس از هزینه برای خرید بلیط با رضایت بیشتر سینما را ترک کنند.

پرفروش ترین فیلم های ایرانی یا فاتحان واقعی گیشه

نکته دیگری که باعث می‌شود فانیبو یک مرجع عالی برای معرفی پرفروش ترین فیلم های ایرانی باشد ارائه آمار موثق در مورد فروش آن‌ها است. مثلا تصور کنید دارید در مورد یک مقاله سینمایی تحقیق می‌کنید. پیدا کردن آمار فروش فیلم‌ها از سایت‌های مختلف کاری طاقت‌فرسا است، نه تنها باید لینک‌های متعدد را باز کنید و عبارت‌های مختلف را در موتورهای جستجو، سرچ کنید، بلکه در پایان حتی از موثق بودن آن‌ها مطمئن نیستید. ولی تیم نویسندگی فانیبو کار شما را راحت کرده است و حالا می‌توانید نه تنها نقد این فیلم‌ها را بخوانید بلکه آمار فروش هرکدام را در یک مطلب واحد داشته باشید.

همچنین در مورد بهترین فیلم های ایرانی نباید تاریخ سینمای ایران را فراموش کنید. فرهنگ هر کشور و سیر تحولات آن روی سینمایش تاثیر زیادی می‌گذارد. به عنوان مثال دهه ۳۰ سینمای کلاسیک آمریکا را فیلم‌هایی پر کرده بود که به موضوعاتی مانند دنیای گنگسترها یا رکود بزرگ توجه داشته‌اند. جای دوری نرویم انقلاب جمهوری اسلامی و جنگ هشت ساله نیز باعث شکل‌گیری سینمای دفاع مقدس شد و بسیاری از بهترین فیلم های ایرانی جزو این سینما هستند. فانیبو مطالبی دارد که باعث می‌شود سیر تحول سینمای ایران را مطالعه کنید و با نحوه تولد بهترین فیلم‌های این کشور بیشتر آشنا شوید. همچنین بدانید چرا عناوینی مانند سه‌گانه‌ اخراجی‌های ده‌نمکی همیشه جزو پرفروش‌ ترین فیلم‌های کشورمان بوده‌اند.

کلاسیک، نوستالوژی و خاطرات، این کلمات برای افرادی زنده می‌شود که در سایت فانیبو دنبال یک فیلم ایرانی جدید می‌گردند که تا حالا ندیده‌اند. چون به کمک این سایت می‌توانید با فیلم‌های دهه ۹۰ ایران نیز آشنا شوید. چون همیشه نباید فراموش کرد، جدید به معنای یک تجربه جدید است نه چیزی که الزاما تاریخ امروز روی آن خورده باشد.

بنابراین چرا فانیبو باید برای شما یک دانشنامه سینمایی روزانه باشد؟

· ساختار منظم، مقالات کامل و همچنین تیترهای مشخص باعث می‌شود پیدا کردن هر مطلب سینمایی از جمله پرفروش ترین فیلم های ایرانی ساده باشد و افراد در یک مقاله تمام سوالات احتمالی خود را پیدا کنند.

· بهترین فیلم های ایرانی براساس شاخص‌های مختلفی معرفی شده‌اند و توضیحات کامل هر فیلم به همراه حواشی که گاها در رابطه با هر فیلم وجود داشته است شما را نسبت به تصمیم دیدن یا ندیدن یک فیلم مطمئن‌تر می‌کند.

· فانیبو محلی است که مقالات فیلم ایرانی جدید کامل‌تر از هر سایت دیگری است، همچنین با توجه به این که روزانه کاربران زیادی از آن دیدن می‌کنند می‌توانید از وجود نظرات سایرین نیز مطمئن شوید و انتخاب‌های آگاهانه‌تری داشته باشید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =