عرضه وسیع محصولات ضد عفونی کننده آنتی باکتریال در فروشگاه اینترنتی خانومی

با هدف مقابله با افزایش شیوع بیماری کرونا ویروس در ایران و پس از کمبود گسترده محصولات ضدعفونی کننده دست و آنتی باکتریال در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی خانومی تصمیم گرفته است تا این محصولات را با تخفیف به نسبت قیمت مصوب به صورت مستقیم در سراسر ایران عرضه کند.

شستشوی مداوم دست‌ها با آب و صابون و استفاده از محصولات ضدعفونی کننده دست یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا است ولی متاسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم که محصولات مرتبط با این طبقه در داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی سراسر کشور با محدودیت عرضه روبرو بوده‌اند.

حتی برخی از سوداگران با سوء استفاده از این موقعیت اقدام به احتکار و یا افزایش قیمت بسیار زیاد کرده که باعث نگرانی بسیاری از شهروندان در زمینه تهیه محصولات برای مقابله با ویروس کرونا شد.

فروشگاه اینترنتی خانومی که پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی و بهداشتی در سراسر کشور است با همکاری برخی از تولید کنندگان برتر محصولات ضد عفونی کننده و آنتی باکتریال،برای افزایش دسترسی همگانی به این محصولات تصمیم گرفته است تا عرضه وسیع و گسترده این مستند محصولات ضدعفونی کننده را در سراسر کشور توسعه دهد.

از مشخصات بارز این عرضه گسترده در فروشگاه اینترنتی خانومی عدم افزایش قیمت و فروش براساس قیمت مصوب و حتی تخفیف ۵ درصدی برای این نوع محصولات است.

ازطرفی سیستم لجستیک و توزیع سریع این شرکت اجازه می‌دهد محصولات حداکثر در ۲۴ ساعت پس از خرید به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور برسند.

با این هدف از دیروز در فروشگاه اینترنتی خانومی طبقه محصولات آنتی باکتریال اضافه شده و علاقه مندان برای تهیه محصولات می‌توانند ببخش آنتی باکتریال در سایت خانومی به آدرس  مراجعه کنند.

ژل ضدعفونی کننده دست شون

از محصولات ویژه عرضه شده در این طبقه می‌توان به ضدعفونی کننده دست شون اشاره کرد که با ترکیبات ضد باکتری و ضد ویروس، میکروارگانیسم‌های دست را از بین می‌برد و آلودگی‌های محیطی را که در طول روز بر روی دست‌هایتان می‌نشیند را رفع می‌کند تا از بروز بیماری‌ها و عفونت‌های باکتریایی و ویروسی نظیر بیماری کرونا جلوگیری شود. شایان ذکر است این محصول 500 میل ضدعفونی کننده برپایه 70 درصد الکل است.

ژل ضد عفونی کننده دست شون پس از بین بردن آلودگی‌های دست، به سرعت تبخیر می‌شود و توسط ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده‌ای که دارد، مانع خشکی پوست دست بر اثر تماس با الکل می‌شود.

گفتنی است فروشگاه اینترنتی خانومی که از پیشروان صنعت فروش اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی است در هماهنگی کامل با تولیدکنندگان قرار است به رسالت خود در توزیع عادلانه و شفاف و براساس قیمت‌های استاندارد محصولات ضدعفونی کننده دست عمل کند تا نقش مهمی در جلوگیری و پیشگیری از شیوع ابتلا به ویروس کرونا در کشور ایفا کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت خانومی به آدرس khanoumi.com مراجعه کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357527