جهادگران البرز برای مقابله با کرونا به میدان آمدند

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکتهای جهادی بسیج سازندگی استان البرز گفت که جهادگران این استان برای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری به میدان آمدند

به گزارش خبرآنلاین استان البرز :یلاد بویینی افزود: در نشست مشترک بسیج سازندگی استان با دانشگاه علوم پزشکی البرز مقرر شد تا از ظرفیت جهادگران برای اقدامات پیشگیرانه و آموزشی برای مقابله با این بیماری ویروسی استفاده شود.
وی با بیان اینکه به جهادگران آموزش های لازم برای اقدامات مناسب ارایه شده، اظهار داشت: همچنین این افراد در حوزه آموزش و پیشگیری وارد شده و در مساجد و محافل عمومی همچون پارک ها به شهروندان آموزش های مناسب را ارایه می دهند.

بویینی اضافه کرد: همچنین مقرر شد تا از ظرفیت جهادگران برای سمپاشی و توزیع ماسک در اماکن عمومی، مدارس و دانشگاه ها استفاده شود.

وی گفت: برای انجام این عملیات طبق توافق های به عمل آمده، مواد لازم برای ضدعفونی توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین و با تجهیزات سپاه استان این اقدامات به انجام می رسد.

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان البرز یادآور شد که تا زمان به پایان رسیدن این بحران تمام اردوهای برون استانی تعطیل می باشد.

هم اکنون حدود ۷۰ گروه جهادی استان البرز برای مقابله با کرونا اعلام آمادگی کرده اند.

طبق آمار رسمی تاکنون سه نفر در استان البرز به کرونا ویروس مبتلا شده اند که یک نفر آنان جان باخت . یک نفر از مبتلایان از بهبودی از بیمارستان مرخص شد و نفر سوم تحت مراقبت ویژه است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =