جلسه سیاست‌گذاری ستاد نوروز۹۹ شهرداری قزوین برگزار شد

جلسه سیاست‌گذاری ستاد نوروز۹۹ شهرداری قزوین، با حضور سیاوش طاهرخانی شهردار، وحید مقدم سلیمی رئیس ستاد نوروز شهرداری و مدیران شهری در سالن مفاخر عمارت بلدیه برگزار شد.

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در این جلسه سیاست‌های کلان شهرداری قزوین برای ایام نوروز تعیین و درخصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در این ایام تصمیم‌گیری شد.
بنابر این گزارش؛ با توجه به دستورالعمل‌های کنترل بیماری کرونا، تمامی مراسم و برنامه‌های همگانی شهرداری اعم از جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، اجرای ویدئومپینگ، برنامه‌های ویژه پیاده‌راه سبزه‌میدان و... که برای ایام نوروز برنامه‌ریزی شده بود، لغو شده و به جای این برنامه‌ها آماده‌سازی فضای شهری برای استقبال از بهار به‌صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین، در این جلسه، با اشاره به رعایت تمامی جوانب بهداشتی و دستورالعمل‌های تعریف‌شده برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توسط حوزه‌های شهرداری در ایام نوروز، گفت: با توجه به شرایط موجود و لغو برنامه‌های همگانی شهرداری، به‌منظور حفظ روحیه شهروندان و ایجاد نشاط و شادابی در سطح شهر، فضاسازی و زیباسازی سیما و منظر شهری از طریق گل‌کاری، نورپردازی، نصب المان‌های نوروزی و... در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: به‌جز مراسم و برنامه‌های همگانی، سایر خدمات شهرداری به شهروندان مشابه سال‌های گذشته انجام خواهد شد و خللی در خدمات‌رسانی به شهروندان ایجاد نخواهد شد.
طاهرخانی با اشاره به تلاش شهرداری قزوین برای تمرکززدایی از برنامه‌های نوروزی و گسترش فضای شادابی و نشاط و حال و هوای نوروزی در محلات مختلف شهر، بیان کرد: با توجه به تجربه مثبت و استقبال شهروندان از فضاسازی نوروزی محله آخوند در نوروز ۹۸، امسال علاوه‌بر محله آخوند، این طرح در شهرک شهید بهشتی (محله باغ نشاط)، محله شیشه‌چی، محله اکراد، محله مغلواک و تعدادی دیگر از محله‌های قدیمی شهر نیز اجرا خواهد شد.   
 در این جلسه مدیران حوزه‌های عضو ستاد نوروز۹۹ شهرداری، برنامه‌های خود را برای خدمات‌رسانی به شهروندان در ایام نوروز و استقبال از بهار متناسب با شرایط پیش‌آمده اعلام کردند.
ستاد نوروز شهرداری قزوین با هدف آماده‌سازی و مناسب‌سازی بستر شهری برای استقبال از نوروز و هماهنگی امور خدماتی و رفاهی در تمامی حوزه‌های کاری شهرداری، در قالب دو کمیته سیاست‌گذاری و اجرایی- نظارتی متشکل از ۹کارگروه تخصصی شامل گروه‌های تخصصی عمران، ترافیک، خدمات شهری، ایمنی و بحران، انتظام‌بخشی، گردشگری، اطلاع‌رسانی، نواحی و منظر شهری از دی‌ماه جاری تشکیل شده و در حال فعالیت است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =