کلیات طرح مدیریت پسماندهای ویژه و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: کلیات طرح ساماندهی پسماندهای ویژه و صنعتی در کارگروه مدیریت پسماند استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان ، شهرام احمدی اظهار داشت: ششمین کارگروه مدیریت پسماند استان با کلیات طرح مدیریت پسماندهای ویژه و صنعتی در چهارمحال و بختیاری در صورت تهیه و ارائه‌ی گزارش پیوست سلامت موافقت کرد.

احمدی ادامه داد: به تمام پسماندهای ناشی از فعالیت های صنعتی و معدنی و پسماندهای پالایشگاهی صنایع گاز، نفت، پتروشیمی و نیروگاهی و امثال آن از قبیل براده‌ها، سرریزها و لجن‌ها؛ پسماندهای صنعتی گفته می‌شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: کارخانه ها و مراکز صنعتی پسماند تولید می‌کنند اما گاهی بدون مدیریت آنرا رها می‌کنند، در حالی که بر اساس قانون، تولید کننده موظف است پسماندهای تولیدی خود را مدیریت کند.

گفتنی است، ششمین کارگروه مدیریت پسماند استان به دبیری حفاظت محیط زیست استان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران و مسئولان دستگاه های عضو کارگروه در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد.

48
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =