۰ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
ترس بی‌دلیل از Afc به خاطر کرونا

دنیای ورزش تورنتو نوشت: ویروس کرونا علاوه بر زندگی عادی مردم، برگزاری مسابقات فوتبال در کشورهای درگیر با این ویروس را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ورود ویروس کرونا به ایران فوتبال را هم تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از تیم‌ها خواستار لغو بازی‌ها تا زمان حل این مشکل هستند که با مخالفت سازمان لیگ همراه شده است. برخلاف ایران، در کشورهای دیگر مثل چین، ژاپن و کره مسابقات لغو شده است و حتی برگزاری المپیک در ژاپن وضعیت مشخصی ندارد.
با این وجود در ایران چنین اتفاقی رخ نداده و دلیل اصلی آن هم ترس مسئولان برگزاری رقابت‌ها از Afc است. ترسی که به نظر هم نمی‌رسد چندان منطقی باشد چرا که خود Afc هم در گذشته و زمان شیوع بیماری سارس شش ماه مسابقاتش را به عقب انداخت و بعید نیست امسال هم چنین تصمیمی بگیرد و ترس از دست دادن میزبانی با توجه به این‌که شرایط کشور ما با دیگر کشورهای درگیر مشابه است، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. در واقع afc بر اساس امکان برگزاری مسابقات تصمیم می‌گیرد و به این موضوع نگاه سیاسی ندارد. وقتی کشوری به خاطر کرونا به ایران پرواز ندارد، همان برخوردی با ما می‌شود که با دیکر کشورها خواهد شد.
حتی در کشوری چون بحرین، به ناظر Afc به دلیل این‌که کره‌ای بود طبق قوانین بحرین به خاطر ویروس کرونا اجازه ورود داده نشد.

درنهایت هم ای اف سی رسما اعلام کرد شرایط ویژه تیم ها به خاطر کرونا را درک می کند  بازی های این هفته تیم‌های ایرانی به کلی لغو شد.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =