پیش‌بینی وزیر دولت اصلاحات از احتمال ردصلاحیت عارف در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان می گوید: وقتی اصولگرایان می آیند متاسفانه سهم مردم را از حاکمیت کنار می گذارند و خودشان را نماینده مردم نمی دانند، اصولگرایان وکیل الدوله می شوند و وکیل المله نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، علی صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات در باره احتمال فتح سنگر به سنگر اصولگرایان تا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به خبرآنلاین گفت: اصولگرایان همیشه بر اساس آن خصلت تمامیت خواهیشان، می خواهند که تمام ارکان قدرت را در اختیار بگیرند و با ابزارهایی که در اختیار دارند معمولا قاعده بازی را هم بهم می زنند. همین انتخابات هم نتیجه آن از قبل مشخص بود، وقتی که تمام چهره های شاخص اصلاح طلبی را حذف می کنند، حتی یک گفتمان را هم حذف می کنند، وارد یک میدان بی رقیب می شوند و نتیجه هرچه باشد به نفع آنها است. این می شود مهندسی انتخابات، اینها با مهندسی انتخابات، انتخابات را پیروز می‌شوند.

<<<<<<<بیشتر بخوانید؛

صوفی: آراء سنتی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس به میدان نیامد

او ادامه داد: طبعا در جریان انتخابات ریاست جمهوری هم از این ابزار استفاده می کنند، کمااینکه در گذشته هم استفاده کردند. ۱۴۰۰ هم همین است فقط ممکن است که اینها کمی سخت تر عمل کنند و ریسک سال ۹۲ را هم نکنند، یعنی حتی اگر دکتر عارف هم کاندید شود ممکن است به شکلی عذر او را هم بخواهند. یا اگر آقای جهانگیری می خواهد کاندید شود به او اجازه ندهند. 

او در باره مجلس یازدهم گفت: وقتی اصولگرایان می آیند متاسفانه سهم مردم را از حاکمیت کنار می گذارند و خودشان را نماینده مردم نمی دانند، اصولگرایان وکیل الدوله می شوند و وکیل المله نیستند. بنابراین اینجا سر مردم یک کلاه گشادی می رود؛ اینها بر سر قدرت و حرص جایگاه با هم یک ترازویی خواهند داشت و بعد هم سهمیه بندی می کنند.

۲۷۲۱۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    0 0
    یک رئیس جمهور کاملا منفعل که قطعا رایی نخواهد داشت برای این امر
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    0 0
    اصلاح طلب ها تا حالا چه گلی به سر ملت زدند ؟ بدترین خیانت آن ها افزایش چند برابری قیمت مسکنه
  • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    0 0
    عارف از همه مردم قبل از نظر شورای نگهبان رد صلاحیتش را گرفته است .