کاهش ساعات کاری در استان چهارمحال وبختیاری

‍ استاندار چهارمحال و بختیاری از کاهش ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: ساعت کاری ادارات ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی ۱۰ اسفندماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر نظارت ویژه بر بازار و به خصوص اقلام بهداشتی و خوراکی مربوط به کرونا ویروس، اظهار کرد: با محتکران، کم‌فروشان و گرانفروشان این اقلام با شدت برخورد کنید.

استاندار چهارمحال و بختیاری از کاهش ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان  تا پایان هفته جاری خبر داد و افزود: ساعت شروع کار با تأخیر یعنی ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود، همچنین برای بانوان شاغل باردار، جانبازان شیمیایی و کارمندان دارای بیماری‌های خاص و ریسک‌پذیر دورکاری لحاظ شود.

وی با بیان اینکه این مسئله شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی درمانی، اورژانس و امدادی نمی‌شود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این موضوع را مدیریت کنند تا موجب ایجاد خلل در خدمات‌رسانی نشود.

عباسی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به خرید اقلام دارویی، تجهیزات حفاظتی و پزشکی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا در مواقع بحرانی با مشکل مواجه نشویم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص کنترل مبادی ورودی و خروجی استان توضیح داد: با توجه به تعدد مبادی ورودی و خروجی این کار نیازمند تدابیر ویژه‌است، به همین منظور نیاز است از ظرفیت هلال‌احمر و بسیج جامعه پزشکی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استفاده کرد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند تمامی امکانات و تجهیزات خود را در صورت درخواست دانشگاه علوم پزشکی در اختیار آن‌ها قرار دهند.

عباسی با اشاره به لزوم رصد مهمانان ورودی به چهارمحال و بختیاری توسط فرمانداران و بخشداران، بیان کرد: در صورت نیاز آزمایشات از افراد مشکوک ورودی به استان انجام شود.

وی در پایان با بیان اینکه تصمیم‌گیری در رابطه با لغو سفرهای نوروزی در جلسه آتی انجام می‌شود، عنوان کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی به ادارات توسط علوم پزشکی ارسال شود، همچنین تمام همایش‌ها، جشن‌ها، جشنواره‌ها و جلسات غیرضروری تا اطلاع ثانوی لغو شود.

48
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =