رویای جام طلایی برای لیورپولی‌ها بر باد رفت

لیورپول در شبی که هرگز نشانی از گذشته نداشت با سه گل مغلوب واتفورد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیورپول که در 27 بازی قبلی 26 بار به پیروزی دست یافته بود، امشب برابر واتفورد حرفی برای گفتن نداشت و با پذیرش شکست 0-3، اولین شکست فصل را تجربه کرد تا شانس به پایان رساندن فصل بدون باخت را از دست بدهد.

واتفورد بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه دهم به گل اول دست یابد، اما ضربه دلوفئو روی پاس دوکوره با اختلاف کمی از بالای دروازه آلیسون به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی یک و دوی دلوفئو و دینی، دوکوره صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما حضور به موقع ویرژیل فن دایک مانع باز شدن دروازه لیورپول شد.

در ادامه نیمه اول بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند. در نهایت در پایان 45 دقیقه نخست توپی از خط دروازه ها گذر نکرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اولین فصت نیمه دوم برای لیورپول ایجاد شد، اندرو رابرتسون در گوشه سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شد، اما ضربه محکم او با عکس العمل دروازه بان واتفورد مواجه شد.

اما در ادامه به یکباره طوفان واتفورد آغاز شد. روی سهل انگاری عجیب مدافان لیورپول، پاس دوکوره در دهانه دروازه به اسماعیل سار رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

اما در دقیقه 60 واتفورد به گل دوم هم دست یافت. این بار روی پاس عمقی دوکوره، اسماعیل سار پشت مدافعان لیورپول صاحب موقعیتی تک به تک شد و ضربه چیپ او با گذر از آلیسون تبدیل به گل دوم واتفورد شد.

لیورپول که چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد و در دقیقه 66 می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه تماشایی آدام لالانا از پشت محوطه به دیرک دروازه واتفورد برخورد کرد.

اما در دقیقه 71 و در عین ناباوری واتفورد به گل سوم هم دست یافت. روی پاس به عقب اشتباه مدافعان لیورپول، اسماعیل سار در مقابل آلیسون صاحب توپ شد و پاس به بیرون او با ضربه دقیق دینی همراه شد و دروازه لیورپول برای سومین بار باز شد.

در دقیقه 80 اسماعیل سار در موقعیتی فوق العاده و تک به تک تا آستانه زدن گل چهارم تیمش نیز پیش رفت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه تلاش دو تیم نتیجه ای نداشت و در نهایت واتفورد با نتیجه 0-3 لیورپول را مغلوب کرد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1358823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =