شستشو و ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه استان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: به‌منظور جلوگیری رعایت بهداشت محیطی، شستشو و ضدعفونی مستمر بقاع متبرکه استان سمنان در دستور کار هیئت‌امنا و ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی صبح امروز در جلسه ستاد پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: یکی از مباحثی که جامعه امروز ما با آن دست‌به‌گریبان است، ویروس کرونا است و لازم است برای پیشگیری از شیوع این ویروس ناخوانده بهداشت فردی و محیطی را رعایت کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی در بهداشت فردی بسیار مهم است شستشوی مداوم دستان است و لازم است همکاران محترم در سطح استان ضمن رعایت این نکته، به زائران و مراجعین بقاع متبرکه هم گوشزد شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: ضمن رعایت شستشوی مداوم دستان رعایت فاصله، امتناع از دست دادن و روبوسی کردن تا عادی شدن شرایط می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از شیوع این ویروس داشته باشد.

وی با تشکر از اهتمام هیئت‌امنای بقاع متبرکه به امر رعایت بهداشت محیطی در بقاع متبرکه گفت:  هیئت‌امنای بقاع متبرکه در سطح استان به‌صورت مستمر و روزانه در حال شستشو و ضدعفونی اماکن هستند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول سالهای گذشته مشکلات فراوانی را با همدلی و صبر و رعایت نکات لازم پشت سر گذاشته‌اند و این بار هم با کمک هم کرونا را شکست خواهیم داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =